ΤΟΠΙΚΑ

Λογαριασμοί ΔΕΚΟ με καθυστέρηση φτάνουν σε Βολιώτες

λογαριασμοί-δεκο-με-καθυστέρηση-φτάν-402137

Την ημέρα λήξης τους ή και αργότερα τους παραλαμβάνουν Βολιώτες, σύμφωνα με διαμαρτυρίες

Διαμαρτυρίες Βολιωτών για την παραλαβή από τα ΕΛ.ΤΑ. λογαριασμών ΔΕΚΟ, των οποίων η προθεσμία πληρωμής είτε λήγει την ημέρα της παραλαβής τους, είτε έχει ήδη λήξει. Οι λογαριασμοί, που φθάνουν στα γραμματοκιβώτια των παραληπτών έως και 20 ημέρες μετά την παράδοσή τους από τις εταιρείες προς αποστολή, έχουν προκαλέσει αντιδράσεις, καθώς συνεπείς καταναλωτές χάνουν την έκπτωση συνέπειας 10%, που ισχύει για την εμπρόθεσμη πληρωμή.

Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ έγινε αποδέκτης διαμαρτυριών δημοτών του Βόλου, που παρέλαβαν λογαριασμούς 21 ημέρες μετά την παράδοσή τους στα ΕΛ.ΤΑ. από τις ΔΕΚΟ για αποστολή στους καταναλωτές.

Καταναλωτής που έχει σύνδεση φυσικού αερίου και ηλεκτρικού ρεύματος στην ίδια εταιρεία παρέλαβε τον λογαριασμό του χθες. Ανοίγοντας τον φάκελο διαπίστωσε ότι ο λογαριασμός είχε παραδοθεί προς αποστολή την 1η Αυγούστου και ότι χρειάστηκε… 20 ημέρες μέχρι να βρει… τον δρόμο για το γραμματοκιβώτιό του. Επιπλέον η προθεσμία λήξης του λογαριασμού ήταν δύο ημέρες νωρίτερα, στις 19 του μήνα, με αποτέλεσμα ο ίδιος να χάσει την έκπτωση συνέπειας από την εμπρόθεσμη πληρωμή του.

Δεν ήταν το μοναδικό περιστατικό. Καθυστερήσεις έχουν σημειωθεί και με την αποστολή των λογαριασμών της ΔΕΗ.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το τελευταίο διάστημα παρατηρήθηκε καθυστέρηση στην αποστολή των λογαριασμών στους καταναλωτές λόγω αδειών των υπαλλήλων των ΕΛ.ΤΑ., με αποτέλεσμα τομείς να μείνουν κενοί και να πρέπει να αναπληρωθούν από ταχυδρομικούς άλλων τομέων. Σημειώνεται δε ότι τα κενά που προκύπτουν καλύφθηκαν αποκλειστικά εκ των έσω, χωρίς η υπηρεσία να ενισχυθεί με έκτακτους εργαζόμενους για να καλύψει τις ανάγκες της, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην έγκαιρη παράδοση λογαριασμών και αλληλογραφίας στους παραλήπτες.

ΕΛ. ΧΑΝ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου