ΛΑΡΙΣΑ

Πρόταση ενδυνάμωσης του τουρισμού στη Θεσσαλία

πρόταση-ενδυνάμωσης-του-τουρισμού-στ-403445

Την ανάγκη εδραίωσης διεθνούς θεσμού στην περιοχή υπογραμμίζει ο προϊστάμενος της ΠΥΤ Θεσσαλίας

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει η πρόταση δημιουργίας ισχυρού θεσμού και συγκεκριμένα έκθεσης εναλλακτικού τουρισμού με διεθνή απήχηση που θα ενισχύσει την παρουσία της Μαγνησίας και της ευρύτερης Θεσσαλίας στον τουριστικό χάρτη. Στην πρόταση που κατέθεσε εγγράφως σε όλους τους αρμόδιους φορείς ο προϊστάμενος της Περιφερειακής Υπηρεσίας Τουρισμού Θεσσαλίας Δημήτρης Τριανταφύλλου, γίνεται λόγος για την ανάγκη διοργάνωσης έκθεσης εναλλακτικού τουρισμού που θα αναδείξει την περιοχή σε προορισμό όχι μόνο καλοκαιρινό, αλλά και χειμερινό.

Ζητούμενο είναι, σύμφωνα με τον κ. Τριανταφύλλου, η ανάδειξη της Μαγνησίας και της Θεσσαλίας ως τουριστικού προορισμού δώδεκα μήνες τον χρόνο, με προφανές αντίκτυπο στην τοπική οικονομία.

Η συγκεκριμένη πρόταση αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε μια περίοδο κατά την οποία εκδηλώνεται έντονος προβληματισμός από τους ξενοδόχους και τους επαγγελματίες του τουρισμού γενικότερα, οι οποίοι βλέπουν τα έσοδά τους να συρρικνώνονται και τη σεζόν να περιορίζεται επί της ουσίας σε διάστημα ενός μηνός.

Στην πρότασή του, την οποία κοινοποίησε εγγράφως σε όλους τους άμεσα ενδιαφερόμενους, ο κ. Τριανταφύλλου υπογραμμίζει ότι: «Είναι γνωστό ότι στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη γίνονται διάφορες τουριστικές εκθέσεις πανελλήνιες ή διεθνείς, οι οποίες αναφέρονται στον τουρισμό γενικότερα και οι οποίες εστιάζονται πρωτίστως στον καλοκαιρινό τουρισμό. Επειδή λείπει στην Ελλάδα μία τουριστική έκθεση που να προβάλλει τις ομορφιές της, τη χειμερινή περίοδο στην άλλη Ελλάδα, προτείνουμε να εξεταστεί η δυνατότητα δημιουργίας μιας ετήσιας έκθεσης στην περιοχή της Θεσσαλίας με τον τίτλο, «έκθεση εναλλακτικών μορφών τουρισμού και καινοτόμων επιχειρήσεων Θεσσαλίας» ή μια διεθνής έκθεση εναλλακτικών μορφών τουρισμού και καινοτόμων επιχειρήσεων που να αφορά στην Ελλάδα (τύπου έκθεσης Φιλοξένια)».

Ο σκοπός αυτής της έκθεσης, σύμφωνα με την ίδια πρόταση, θα είναι η προβολή της περιοχής στο εσωτερικό και εξωτερικό και η γνωριμία αποκλειστικά των επισκεπτών και των τουριστικών πρακτόρων με την «προίκα» και ότι έχει να παρουσιάσει και να προσφέρει η Θεσσαλία ως περιοχή ή ως χώρα, ανάλογα με το είδος της έκθεσης, έτσι να γνωρίσουν και την «άλλη Ελλάδα».

Οι εκθέτες θα προβάλουν τα τουριστικά καταλύματά τους, τους εναλλακτικούς τρόπους παραθέρισης στην κάθε περιοχή, ήτοι πεζοπορία, ιππασία, καταδύσεις, θαλάσσιο πάρκο Αλοννήσου, ορειβασία, χειμερινό σκι, αξιοθέατα περιοχών, γαστρονομία, μοναστήρια, συνέδρια, αρχαιολογικούς χώρους, πολιτιστικές εκδηλώσεις, λαογραφία, αγροτουρισμό, αερολέσχη Καρδίτσας, αεροδρόμιο Κεντρικής Ελλάδος, καθώς και τις νέες τεχνολογικές ιδέες των ιδιωτικών επιχειρήσεων και Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων που αφορούν στον τουρισμό.

«Ετσι στη φαρέτρα της διαφήμισης της Ελλάδος θα προστεθεί ακόμη ένα όπλο για την προβολή της, καθώς και προβολή της περιοχής της Θεσσαλίας κατά τη διάρκεια λειτουργίας της έκθεσης, με πολλαπλό όφελος στο μέλλον, ότι η «άλλη Ελλάδα» είναι και χώρα χειμερινού τουρισμού» σημειώνει ο κ. Τριανταφύλλου, αναφερόμενος στη Μαγνησία και την ευρύτερη Θεσσαλία.

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου