ΤΟΠΙΚΑ

Ο Αλ. Μεϊκόπουλος για το έργο ηλεκτροκίνησης Βόλου – Λάρισας

ο-αλ-μεϊκόπουλος-για-το-έργο-ηλεκτροκί-409159

Eπισημάνσεις και για την κατάργηση του S στη Νέα Ιωνία

Σε επισημάνσεις για το έργο της ηλεκτροκίνησης Βόλου- Λάρισας καθώς και για την κατάργηση του S στη Νέα Ιωνία προέβη ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μαγνησίας Αλ. Μεϊκόπουλος, με αφορμή ραδιοφωνικές δηλώσεις της περιφερειακής συμβούλου Τζούλιας Τσαλίκη, η οποία, μεταξύ άλλων, επέκρινε την προηγούμενη κυβέρνηση, κάνοντας λόγο για σιδηροδρομική υποβάθμιση του Βόλου.

«Εμείς, ως κυβέρνηση, ενοποιήσαμε τα δύο αυτά έργα και μάλιστα προβήκαμε σε καινούρια χάραξη, καταργώντας το S, τη χάραξη δηλαδή της σιδηροδρομικής γραμμής μέσα από το πολεοδομικό συγκρότημα Βόλου και Νέας Ιωνίας, κάτι το οποίο αποτελούσε διαχρονικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας. Αυτή τη στιγμή τα τεύχη του διαγωνισμού με τη νέα χάραξη βρίσκονται στη διαχειριστική αρχή και αναμένουν την έγκριση ώστε να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός. Η έγκριση αυτή αναμένεται να δοθεί αρχές Σεπτεμβρίου», επισημαίνει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Οσον αφορά την κατάργηση του S, επισημαίνει πως η καινούρια χάραξη δεν έγινε αυθαίρετα, ούτε βασίστηκε σε υποκειμενικά δεδομένα, αλλά στα πάγια αιτήματα των κατοίκων της περιοχής και στις δημόσιες θέσεις και στρατηγικές των αυτοδιοικητικών και επιστημονικών φορέων της πόλης και αναφέρεται σε μία σειρά από πλεονεκτήματα που κατά την άποψή του έχει η τροποποίηση του αρχικού σχεδιασμού.

«Τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από την καινούρια χάραξη δημιουργούν κοινωνική, σιδηροδρομική και αναπτυξιακή υπεραξία» σημειώνει χαρακτηριστικά, ενώ καταλήγοντας τονίζει: «Οι μεταφορικές υποδομές της πόλης και η ανάπτυξη αυτών, ιδιαίτερα σε μια Ευρώπη που προκρίνει σε όλα τα επίπεδα την στρατηγική των συνδυασμένων μεταφορών, δεν θα έπρεπε να γίνονται αντικείμενο μικροπολιτικής, αλλά πεδίο συλλογικής επεξεργασίας και προσπάθειας. Η αυτοδιοικητική εμπειρία, οι ανάγκες των κατοίκων, οι επεξεργασμένες θέσεις των επιστημονικών φορέων της περιοχής, αλλά και η αναπτυξιακή λογική που εδράζεται στις βέλτιστες ευρωπαϊκές πρακτικές, αποτέλεσαν τον μόνο παρονομαστή της καινούριας χάραξης».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου