ΤΟΠΙΚΑ

19.587 άνεργοι ψάχνουν για δουλειά στη Μαγνησία, σύμφωνα με τα μητρώα του ΟΑΕΔ

19-587-άνεργοι-ψάχνουν-για-δουλειά-στη-μαγν-409919

Στη δημοσιότητα τα στοιχεία για το μήνα Ιούλιο

Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκε η ανεργία και το μήνα Ιούλιο στη Μαγνησία καθώς 19.587 άνθρωποι, που είναι εγγεγραμμένοι στον ΟΑΕΔ, δεν έχουν εργασία και αναζητούν απασχόληση στη Μαγνησία.

Στο Δήμο Βόλου, στα μητρώα του ΟΑΕΔ είναι ενταγμένοι 16.879 εγγεγραμμένοι άνεργοι, που αναζητούν εργασία και 2.203 που δεν αναζητούν.

Στον Αλμυρό αναζητούν εργασία 1.258 άνεργοι και 147 άτομα είναι επίσης εγγεγραμμένα, αλλά δεν αναζητούν εργασία.

Στο Δήμο Ρήγα Φεραίου είναι καταγεγραμμένοι 678 άνεργοι και 96 ακόμη δεν αναζητούν εργασία.

Ο Δήμος Νοτίου Πηλίου καταγράφει 514 ανέργους και 83 που είναι μεν εγγεγραμμένοι, αλλά δεν αναζητούν εργασία.

Στο Δήμο Ζαγοράς είναι καταγεγραμμένοι 258 άνεργοι και 46 είναι μεν εγγεγραμμένοι, αλλά δεν αναζητούν εργασία.

Μία φορά άνεργος, για πάντα άνεργος

Στο μεταξύ, πληθαίνουν οι εγγεγραμμένοι μακροχρόνιοι άνεργοι από 24 μέχρι και 48 μήνες στα μητρώα ανεργίας του ΟΑΕΔ στο Βόλο.

Οσοι ξεπερνούν το «όριο» των 24 μηνών, χαρακτηρίζονται αμέσως μακροχρόνιοι άνεργοι και αυτό διότι παραμένουν στα μητρώα του Οργανισμού περισσότερο από δύο χρόνια. Από τα στοιχεία του ΟΑΕΔ εξάγεται το συμπέρασμα ότι μέχρι πρότινοςστη Μαγνησία, για αρκετά χρόνια στα μητρώα του Οργανισμού παραμένουν εγγεγραμμένοι οι απόφοιτοι δημοτικού που συνήθως αναζητούν εργασία ως ανειδίκευτοι εργάτες σε εργοστάσια και βιοτεχνίες.

Τα τελευταία, ωστόσο, χρόνια δεν είναι μόνο οι απόφοιτοι του Δημοτικού, αλλά και εξειδικευμένοι τεχνίτες και πτυχιούχοι μέσων σχολών και ΑΕΙ που είδαν την πόρτα της εξόδου από τη δουλειά τους, στην πιο παραγωγική ηλικία. Τα στοιχεία μάλιστα δείχνουν ότι οι ευκαιρίες για αυτούς είναι πολύ λιγότερες από άλλες κατηγορίες, καθώς οι εργοδότες είναι ιδιαίτερα διστακτικοί όταν πρόκειται να προσλάβουν ένα έτοιμο που βρίσκεται σε ηλικία άνω των 45 χρόνων και αυτό επιτείνει την εργασιακή τους ανασφάλεια.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου