«Καπέλο» για χρήση κάρτας σε περίπτερα του Βόλου

Τελευταία ενημέρωση: 2019-07-12, 17:20:45
[φωτό αρχείου]
«Καπέλο» για χρήση κάρτας σε περίπτερα του Βόλου

«Επιπλέον χρέωση του καταναλωτή για χρήση κάρτας είναι 100% παράνομη» αναφέρει ο πρόεδρος του Συλλόγου Περιπτερούχων Βασίλης Τόπας 

Την ίδια ώρα που το ελληνικό κράτος ενθαρρύνει με μία σειρά μέτρων τη χρήση «πλαστικού χρήματος» ακόμη και στις πιο μικρές αγορές με στόχο την πάταξη της φοροδιαφυγής, ορισμένα –ευτυχώς πρόκειται για μεμονωμένες περιπτώσεις- περίπτερα στο κέντρο του Βόλου επιβάλλουν στους πελάτες τους «καπέλο» από 0,05 ευρώ έως και 0,10 ευρώ σε κάθε συναλλαγή που γίνεται μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.

Πολίτες κατήγγειλαν στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ συγκεκριμένη περίπτωση ιδιοκτήτη μαγαζιού με είδη περιπτέρου. Πήγαν να αγοράσουν είδη καπνού και όταν έβγαλαν κάρτα για να πληρώσουν ενημερώθηκαν ότι θα υπάρξει extra χρέωση. Το ποσό δεν είναι μεγάλο, πρόκειται όμως για «καπέλο» που δεν προβλέπεται από κανένα άρθρο της Νομοθεσίας.

«Είναι 100% παράνομο. Είναι εκτός νομικού πλαισίου. Είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε POS στα καταστήματα με είδη περιπτέρου και να δεχόμαστε συναλλαγές με πλαστικό χρήμα. Δεν έχουμε ούτε το δικαίωμα να αρνηθούμε συναλλαγή με κάρτα ούτε να επιβάλλουμε επιπλέον χρέωση», αναφέρει ο πρόεδρος του Συλλόγου Περιπτερούχων Μαγνησίας, Βασίλης Τόπας.

Σύμφωνα με τον κ. Τόπα περιπτώσεις περιπτέρων που επιβάλλουν παράνομες χρεώσεις για χρήση πλαστικού χρήματος είναι σε γνώση του συλλόγου. «Εχουν γίνει έλεγχοι από τη διεύθυνση εμπορίου και σε κάποιες περιπτώσεις έχουν βεβαιωθεί παραβάσεις και έχουν επιβληθεί πρόστιμα. Κάποιοι όμως συνεχίζουν να… ρισκάρουν και να επιβάλλουν επιπλέον χρεώσεις. Υπεύθυνος γι’ αυτό είναι ο κάθε λιανοπωλητής. Ο σύλλογος έχει ξεκαθαρίσει ότι έξτρα χρεώσεις δεν προβλέπονται από πουθενά και είναι παράνομη η επιβολή τους», διευκρινίζει ο κ. Τόπας.

Ωστόσο το φαινόμενο συνεχίζεται με ορισμένους να βρίσκουν τρόπο να αποκαταστήσουν την προμήθεια 1% που καταβάλλουν για ηλεκτρονικές πληρωμές. «Αυτό είναι σε βάρος των καταναλωτών και θα πρέπει να το καταγγέλλουν κάθε φορά στη διεύθυνση εμπορίου», προσθέτει ο κ. Τόπας αναφέροντας ότι σε περίπτωση βεβαίωσης τριών παραβάσεων επιβάλλεται και ποινή λουκέτου 15 ημερών. «Στη συντριπτική μας πλειονότητα οι περιπτερούχοι εφαρμόζουμε τον νόμο και δεχόμαστε συναλλαγές με κάρτα χωρίς επιπλέον χρεώσεις. Προκαλείται όμως δυσαρέσκεια σε βάρος του κλάδου όταν υπάρχουν τέτοια φαινόμενα», καταλήγει.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
2
+
6
=