Πιο φτωχός ο εκπαιδευτικός χάρτης στη Μαγνησία

Τελευταία ενημέρωση: 2019-07-04, 10:39:47
Πιο φτωχός ο εκπαιδευτικός χάρτης στη Μαγνησία

Καταργούνται πέντε σχολικές μονάδες της ειδικής αγωγής στη Μαγνησία

 

Φτωχότερος θα είναι από το νέο σχολικό έτος ο εκπαιδευτικός χάρτης στον νομό Μαγνησίας. Σε πέντε σχολικές μονάδες κλειδώνουν οριστικά λουκέτα με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και μετά από εισήγηση της τοπικής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που εγκρίθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας.

Με απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ από το σχολικό έτος 2019 - 2020 καταργούνται οριστικά πέντε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής. Πρόκειται για τα εξής σχολεία: μονοθέσιο ειδικό νηπιαγωγείο στο διθέσιο ειδικό δημοτικό σχολείο Αλμυρού, μονοθέσιο ειδικό νηπιαγωγείο Αλμυρού, μονοθέσιο ειδικό νηπιαγωγείο Φερών, μονοθέσιο ειδικό νηπιαγωγείο Βόλου και μονοθέσιο ειδικό νηπιαγωγείο κωφών - βαρήκοων Βόλου.

Πρόκειται για σχολικές μονάδες που είχαν ιδρυθεί από το 1986 έως και το 2008 προκειμένου να καλύψουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες μαθητών με μαθησιακά προβλήματα ή αναπηρίες.

Όμως σύμφωνα με τον διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, Γιώργο Πολύζο, επί σειρά ετών δεν λειτουργούν. «Στο Βελεστίνο και στον Αλμυρό δεν λειτούργησαν ποτέ ενώ και οι υπόλοιπες σχολικές μονάδες παραμένουν επί σειρά ετών χωρίς μαθητές», αναφέρει ο κ. Πολύζος.

Σύμφωνα με τον ίδιο για να καταργηθεί μία σχολική μονάδα θα πρέπει να είναι ανενεργή, να μην έχει λειτουργήσει δηλαδή επί τρία συνεχόμενα χρόνια. Το σύνολο των σχολείων που καταργούνται οριστικά είχαν σχεδόν μία δεκαετία κλειστά.

«Από τη στιγμή που ο νόμος δίνει τη δυνατότητα στον γονέα να εγγράψει το παιδί του στη γενική εκπαίδευση και να έχει παράλληλη στήριξη, πολλοί γονείς απέφυγαν να εγγράψουν τα παιδιά τους σε ειδικά σχολεία και έτσι δεν λειτούργησαν επί σειρά ετών», ανέφερε ο κ. Πολύζος.

Κι όμως τα συγκεκριμένα σχολεία ιδρύθηκαν για να καλύψουν συγκεκριμένες εκπαιδευτικές ανάγκες που και σήμερα υφίστανται, φαίνεται όμως ότι υπερισχύουν τα ταμπού και πέντε σχολεία οδηγούνται σε οριστικό – τυπικό- λουκέτο, την ίδια ώρα που με την ίδια υπουργική απόφαση σε άλλους νομούς της χώρας είτε ιδρύονται νέες σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής είτε προάγονται σε οργανικότητα.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
4
+
1
=