ΤΟΠΙΚΑ

Παρουσίασαν τα ρομποτάκια τους μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Βόλου

παρουσίασαν-τα-ρομποτάκια-τους-μαθητ-500682

Κέρδισαν γνώσεις, εμπειρία και έβαλαν τα… γυαλιά μέχρι και στα εγγόνια τους

Στον κόσμο της ρομποτικής ενός καινούριου αντικειμένου για την ίδια την εκπαίδευση, μυήθηκαν ενήλικες μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Βόλου. Επέστρεψαν στο σχολείο για να πάρουν απολυτήριο λυκείου και να ενισχύσουν τις γνώσεις τους και τη θέση τους στην αγορά εργασίας και ήρθαν αντιμέτωποι με την πρόκληση της ρομποτικής απέναντι στην οποία ανταποκρίθηκαν και μάλιστα με επιτυχία.

Δημιούργησαν τρεις ρομποτικές κατασκευές τις οποίες παρουσίασαν την Δευτέρα, σε εκδήλωση που έγινε στο σχολείο. Πρόκειται για ρομποτικά συστήματα παρακολούθησης χώρου και συγκεκριμένα τρία ρομποτικά οχήματα που κινούνται αυτόνομα στον χώρο και μεταδίδουν σε πραγματικό χρόνο την εικόνα που λαμβάνουν από το περιβάλλον στο οποίο βρίσκονται. Ετσι ανά πάσα ώρα και στιγμή ο ενδιαφερόμενος έχει πραγματική εικόνα του τι συμβαίνει στον χώρο του ακόμη κι όταν ο ίδιος απουσιάζει.

Η δράση εντάχθηκε στο πρόγραμμα του Υπουργείο Παιδείας «Μια νέα αρχή στα ΕΠΑΛ» και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της «Ευέλικτης Ζώνης» που παρακολουθούν οι μαθητές της α’ τάξης με υπεύθυνους τον διευθυντή του 2ου ΕΠΑΛ Βόλου, Θανάση Γκίκα και τον καθηγητή πληροφορικής Πέτρο Αγιώτη.

Η εμπειρία ήταν μοναδική για τους μαθητές. «Δεν είχα ασχοληθεί με κάτι ανάλογο στο παρελθόν. Η αλήθεια είναι ότι όταν το άκουσα κόμπλαρα, στη συνέχεια ενθουσιάστηκα και τελικά κατέληξε να είναι παιχνίδι και συναγωνιζόμαστε και με την κόρη μου», ανέφερε ο οικοδόμος στο επάγγελμα Σταύρος Τριανταφύλλου.

Για την 21χρονη εργαζόμενη σε τουριστική επιχείρηση στο Πήλιο, Αθηνά Καραθανάση, μέσα από το πρόγραμμα το τμήμα έδεσε σαν ομάδα και όπως ανέφερε η ίδια την βοήθησε να σκεφτεί τι ειδικότητα θα ακολουθήσει το νέο σχολικό έτος.

«Κάναμε κάτι τελείως διαφορετικό από όσα ασχολούμαστε στην καθημερινότητά μας, κερδίσαμε γνώσεις και εμπειρία», είπε από την πλευρά της η Μπεκίνα Πιέτρι.

«Ηταν ένα εντελώς νέο αντικείμενο και ήταν δύσκολα ιδίως για εμένα που είμαι και μητέρα. Όταν όμως έχεις θέληση όλα μπορείς να τα κάνεις με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών», σημείωσε η Toska Lulezime.

Η σχολική τροχονόμος Τριανταφυλλιά Αγγέλου τόνισε ότι μέσα από το πρόγραμμα το κέρδος ήταν οι γνώσεις, η συνεργασία και η ομαδικότητα που ανέπτυξαν οι μαθητές αλλά και η δημιουργικότητα.

Γιαγιά με επτά εγγόνια η Γεωργία Δρακοπούλου «έβαλε τα…γυαλιά» στον μεγαλύτερο εγγονό της που έχει μάλιστα βραβευτεί για τη ρομποτική. «Στην αρχή δεν ξέραμε πώς να πιάσουμε τα εξαρτήματα. Και φθάσαμε να δημιουργήσουμε ολόκληρα ρομπότ», ανέφερε η ίδια.

Η εργαζόμενη σε αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μαρία Βλάχου είναι εκτός από μαθήτρια και μητέρα δύο παιδιών. «Ηταν μια ωραία εμπειρία και μέσα από αυτή μου δόθηκε ένας καλός τρόπος προσέγγισης των παιδιών και προσέλκυσης του ενδιαφέροντός τους προς αυτή την κατεύθυνση», είπε.

«Στα δικά μας τα χρόνια δεν υπήρχαν τέτοια πράγματα στο σχολείο. Ηταν περίεργο αντικείμενο, πρωτότυπο, μου τράβηξε το ενδιαφέρον και σίγουρα κέρδισα σε γνώσεις», ανέφερε η Αθηνά Μακρυγιάννη- εργαζόμενη στον Δήμο Βόλου.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου