Οι εκλογές «φρενάρουν» την αγορά

Τελευταία ενημέρωση: 2019-05-14, 14:04:18
Οι εκλογές «φρενάρουν» την αγορά

Επαγγελματίες αναφέρουν στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ότι μειώνεται το καταναλωτικό ενδιαφέρον στον δρόμο προς τις κάλπες

 

«Παγωμένο» είναι το καταναλωτικό ενδιαφέρον και κατά συνέπεια η εμπορική κίνηση, με τους επαγγελματίες να αποδίδουν το συγκεκριμένο φαινόμενο σε μεγάλο ποσοστό στην προεκλογική περίοδο. Οι ερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές και οι εκλογές για την Ευρωβουλή «φρενάρουν» το ενδιαφέρον του κοινού, με τους επαγγελματίες να αναφέρουν σε όλους τους τόνους ότι η περιρρέουσα ατμόσφαιρα και τα σενάρια που ακούγονται για τον χρόνο τέλεσης των βουλευτικών εκλογών λειτουργούν ανασταλτικά σε όλους τους κλάδους.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Ο αρνητικός αντίκτυπος είναι εμφανής ένα μήνα πριν και ένα μήνα μετά τις εκλογές, σύμφωνα με την εκτίμηση του προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου, Απόστολου Οντόπουλου. Ο ίδιος αναφέρει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ότι το δεκαήμερο των ενδιάμεσων εκπτώσεων που προηγήθηκε, δεν παρουσίασε κάμψη σε σύγκριση με την περσινή σεζόν αλλά η ψυχολογία του κόσμου επηρεάζεται από το προεκλογικό κλίμα.

Με εξαίρεση τον Μάιο οι προηγούμενοι μήνες δεν είχαν την αναμενόμενη κίνηση για τους επαγγελματίες, με τον Απόστολο Οντόπουλο να τονίζει ότι «είναι γενικότερα επηρεασμένη η ψυχολογία λόγω των εξελίξεων γενικότερα στο πολιτικό σκηνικό. Προβληματίζεται ο κόσμος και γενικότερα οι κοινωνικές ομάδες που κατέχουν τα χρήματα και είναι οι συνταξιούχοι».

Ανάλογη εικόνα σημειώνεται και στον χώρο του real estate, ενώ όπως αναφέρει η Ρία Σκούρτη – Σταυροπούλου η προεκλογική περίοδος επηρεάζει κυρίως τους Ελληνες και καθόλου τους ξένους, με έμφαση κυρίως στις βουλευτικές εκλογές. «Οι εθνικές εκλογές επηρεάζουν περισσότερο το αγοραστικό ενδιαφέρον των εν δυνάμει αγοραστών, κυρίως των Ελλήνων, γιατί από την πλευρά των ξένων βλέπουμε αυξημένο ενδιαφέρον σε σύγκριση με την χειμερινή περίοδο. Υπάρχει κινητικότητα» είπε.

Με βήμα σημειωτόν και οι προκρατήσεις στα ξενοδοχεία της περιοχής, κατά βάση από τους Ελληνες και σε μεγάλο βαθμό και από τους ξένους επισκέπτες. «Είναι πολύ υποτονική η εικόνα γιατί προ των εκλογών αρκετοί Ελληνες τουρίστες πραγματοποιούσαν προκρατήσεις και έκαναν κινήσεις για του Αγίου Πνεύματος», είπε ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας, Γιώργος Ζαφείρης. Η μειωμένη κίνηση παρατηρείται αρκετό καιρό πριν το Πάσχα και όπως επισημαίνει ο πρόεδρος των ξενοδόχων το ίδιο πρόβλημα παρατηρείται επί πολλά χρόνια, σε κάθε προεκλογική περίοδο. Παρόλα ταύτα, οι επαγγελματίες του τουρισμού διατηρούν το πνεύμα συγκρατημένης αισιοδοξίας που τους διακρίνει και ευελπιστούν ότι η καλοκαιρινή περίοδος που ακολουθεί, θα έχει θετικό πρόσημο για όλους.

Τον προβληματισμό του εκφράζει παράλληλα ο έμπορος Νίκος Σοφιάδης, ενώ τονίζει, παράλληλα, ότι «ανέκαθεν επηρεάζονταν από την προεκλογική περίοδο η ψυχολογία των καταναλωτών». Παράλληλα αναφέρει ότι «οι μισοί πελάτες είναι υποψήφιοι και αν δεν είναι υποψήφιοι, έχουν έναν υποψήφιο στο ευρύτερο οικογενειακό περιβάλλον». Παρατηρείται «καθίζηση» στην κίνηση, «υπάρχει αντικειμενική δυσκολία και διαπιστώνουμε ότι η αγορά και οι εμπορικοί κλάδοι επηρεάζονται από την προεκλογική περίοδο», υπογράμμισε.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
5
+
6
=