ΤΟΠΙΚΑ

Κατασκευή κλειστού γυμναστηρίου

κατασκευή-κλειστού-γυμναστηρίου-545618

Στα σχέδια της «Ενωτικής Αυτοδιοικητικής Κίνησης Νοτίου Πηλίου»

Πόλο έλξης για τη νεολαία και όχι μόνο της ευρύτερης περιοχής του Νοτίου Πηλίου θα αποτελέσει το κλειστό γυμναστήριο, που σχεδιάζει να κατασκευάσει η παράταξη «Ενωτική Αυτοδιοικητική Κίνηση Νοτίου Πηλίου» με επικεφαλής τον υποψήφιο δήμαρχο κ. Μιχ. Μιτζικό. Σχετικά με την τοποθεσία που θα προταθεί να υλοποιηθεί το έργο, θα αποφασιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο, με τον κ. Μιτζικό να τονίζει πως «για όλα τα θέματα θα ακολουθείται η δημοκρατική διαδικασία της ψηφοφορίας».

Να αναφερθεί ότι το θέμα της κατασκευής κλειστού γυμναστηρίου στην περιοχή του Νοτίου Πηλίου αποτέλεσε αντικείμενο της συνάντησης που είχε ο υποψήφιος δήμαρχος με την αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας και Βορείων Σποράδων κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη, με τον κ. Μιτζικό να ζητεί τη συνδρομή της Περιφέρειας Θεσσαλίας για την εξασφάλιση χρηματοδότησης.

Μάλιστα, ο ίδιος αναφέρθηκε στις χρηματοδοτήσεις που εξασφαλίστηκαν για την κατασκευή κλειστών γυμναστηρίων στην Αλόννησο με προϋπολογισμό 260.000 ευρώ, αλλά και στον Δήμο Ζαγοράς – Μουρεσίου με προϋπολογισμό 2 εκ. ευρώ περίπου από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

«Ως παράταξη στηρίζουμε τον αθλητισμό, γιατί ο αθλητισμός είναι κοινωνικό αγαθό που δίνει χρόνια στη ζωή και ζωή στα χρόνια, φτιάχνει ισχυρούς χαρακτήρες, δημιουργεί συνεργασίες, ομαδικότητα, συλλογικότητα, ομοιογένεια και μας βοηθά να αντιμετωπίσουμε τη δύσκολη αυτή εποχή. Πρόκειται για ένα έργο αθλητικής ζωής και προσφοράς, που αποτελεί αίτημα των νέων, αλλά και γενικότερα των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής. Είμαι βέβαιος πως το κλειστό γυμναστήριο θα συμβάλει αποφασιστικά στην περεταίρω ανάπτυξη του αθλητισμού στην περιοχή μας και ταυτόχρονα θα αποτελεί πόλο έλξης για τη νεολαία του Δήμου μας. Θέλουμε να δημιουργήσουμε αυτόν τον αθλητικό χώρο, ώστε οι αθλητές αλλά και οι νέοι να μην αναγκάζονται να μεταβαίνουν στον Βόλο, καθώς η περιοχή του Νοτίου Πηλίου στερείται αθλητικών εγκαταστάσεων».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου