ΤΟΠΙΚΑ

Στον Εμπορικό Σύλλογο Βόλου ο Δημήτρης Κουρέτας

στον-εμπορικό-σύλλογο-βόλου-ο-δημήτρη-545708

Παρουσίασε ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχέδιο, που προτείνει για την Περιφέρεια Θεσσαλίας

Σε σύσκεψη εργασίας μετατράπηκε κατ’ ουσίαν η συνάντηση που είχε ο υποψήφιος περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δημήτρης Κουρέτας με το προεδρείο του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου στα γραφεία του Συλλόγου.

Με σκοπό να αφουγκραστεί τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο εμπορικός κόσμος της Μαγνησίας, ο επικεφαλής του συνδυασμού «Πρωτοβουλία», συνοδευόμενος από τον υποψήφιο περιφερειακό σύμβουλο Μαγνησίας Ευάγγελο Κάβουρα, υπάλληλο του Τμήματος Εμπορίου της Περιφέρειας και γνώστη των θεμάτων του εμπορικού κλάδου, άκουσε με ιδιαίτερη προσοχή τις δράσεις που αναπτύσσουν, αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι έμποροι του Βόλου.

Ο πρόεδρος του ΕΣΒ Απόστολος Οντόπουλος, παρουσία του αντιπροέδρου Γιώργου Σακελάρη, του γεν. γραμματέα Νεκτάριου Νικολού και του έφορου Κωνσταντίνου Αβαρασιώτη, παρουσίασε τη σημαντική διαδρομή του ιστορικότερου Συλλόγου της περιοχής (δεύτερος χρονολογικά Εμπορικός Σύλλογος πανελλαδικά, με παρουσία ήδη από το 1897), αναφέρθηκε στις καινοτόμες δράσεις τους, όπως η επιτυχής υλοποίηση της «Λευκής Νύχτας», η εμπορική εφαρμογή για συσκευές android που είναι έτοιμη να λανσαριστεί στο προσεχές διάστημα, καθώς και στην πρόσφατη θετική έκβαση που είχε ο αγώνας τους σχετικά με τη μετεγκατάσταση της 32ης ΤΞΠΝ, για την οποία φυσικά δεν εφησυχάζουν, όπως τόνισαν.

Ο κ. Κουρέτας παρουσίασε το ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχέδιο, που προτείνει για την Περιφέρεια. Σύμφωνα με το σχέδιο, προβλέπεται η πιστοποίηση των τοπικών προϊόντων και η προβολή τους, στο πλαίσιο μιας καλά μελετημένης εμπορικής στροφής της Θεσσαλίας στο εξωτερικό, που με τη σειρά της θα προσδώσει προστιθέμενη αξία στις εμπορικές επιχειρήσεις.

Ο υποψήφιος περιφερειάρχης τόνισε επίσης ότι υπάρχουν τρόποι άρσης της αδυναμίας που εμφάνισε η νυν περιφερειακή αρχή στο να απορροφήσει πέραν των μόλις 2,5 εκατ. ευρώ από τα 65 εκατ. ευρώ που αφορούσαν στην επιχειρηματικότητα (κυρίως ενίσχυση μικρομεσαίων επιχειρήσεων) του περιφερειακού προγράμματος Θεσσαλίας 2014 – 2020 και ότι σαφώς χρειάζεται ενίσχυση της ταυτότητας της περιοχής, (π.χ. μέσα από θεματικά πάρκα κι άλλα τοπόσημα), προκειμένου αθροιστικά οφέλη να σωρευτούν και υπέρ της εμπορικής αγοράς του Βόλου.

Εκλεισε, τέλος, με τη διαβεβαίωση ότι η «Πρωτοβουλία», από όποιο θεσμικό ρόλο αναλάβει, θα σταθεί στο πλευρό του εμπορικού κόσμου μέσα από ένα διαφανές και ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχέδιο.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου