ΤΟΠΙΚΑ

Στη ρύθμιση ένας στους τρεις δανειολήπτες του πρ. ΟΕΚ στον Βόλο

στη-ρύθμιση-ένας-στους-τρεις-δανειολή-563713

Ανοίγει ο δρόμος για να καταβάλλουν μειωμένες δόσεις και αποπληρωμή με ευνοϊκότερους όρους

Ενας στους τρεις δανειολήπτες, που είχαν λάβει δάνειο στη Μαγνησία από ίδια κεφάλαια του πρώην ΟΕΚ, εκτιμάται σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία από την κεντρική υπηρεσία του ΟΑΕΔ από την Αθήνα ότι έχει υποβάλει ήδη αίτηση και πληροί τις προϋποθέσεις για να ρυθμίσει το δάνειό του. Αξιοποιώντας τις ευνοϊκές διατάξεις που ισχύουν πλέον για τους δανειολήπτες του πρώην ΟΕΚ, δίνεται η δυνατότητα μεταξύ άλλων ακόμη και για διαγραφή οφειλών, αν έχει αποπληρωθεί το 60% του συνολικού ποσού της δανειοδότησης.

Στη Μαγνησία ο πρώην ΟΕΚ από δικά του κεφάλαια και πόρους είχε χορηγήσει 3.800 δάνεια. Ο χρόνος προθεσμίας υποβολής αιτήσεων έληξε τον Δεκέμβριο για τους δικαιούχους, που είναι όσοι εργαζόμενοι είχαν λάβει δάνειο από ίδια κεφάλαια του τ. ΟΕΚ, με την προϋπόθεση ότι υφίσταται ιδιοκατοίκηση ή η χρήση της κατοικίας από τους γονείς, τα τέκνα και εν γένει συγγενείς β’ βαθμού, για την υπολειπόμενη διάρκεια του δανείου.

Όσοι είχαν τη δυνατότητα να πληρώνουν το δάνειο και είχαν καταφέρει να εξοφλήσουν το 60% της οφειλής ή το ποσό που απέμενε για να εξοφληθεί ανέρχονταν στα 6.000 ευρώ, με την αίτηση που υπέβαλλαν, αναμένουν τώρα την απόφαση διαγραφής της υπόλοιπης οφειλής.

Όσοι εξάλλου δεν είχαν εξοφλήσει το 60%, με την αίτηση μπορούν να κάνουν χρήση της δυνατότητας να μειωθούν οι μηνιαίες δόσεις τους από 50% έως και 70%.

Με την ίδια ρύθμιση επίσης προβλέπεται, διαγραφή κάθε είδους επιβληθέντος τόκου και υπολογισμός των τυχών καταβληθέντων στο καταβληθέν κεφάλαιο καθώς και επαναπροσδιορισμός του ύψους του δανείου με ελάφρυνσή του κατά 15% για όλους τους δανειολήπτες.

Ακόμη, προβλέπεται ελάφρυνση από 10% έως 20% για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως (άνεργοι, συνταξιούχοι, χηρεία, αναπηρία, μονογονεϊκές οικογένειες, ΑμεΑ κ.λπ.) για τους οποίους ο συνολικός χρόνος αποπληρωμής αυξάνεται κατά 10 χρόνια.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου