ΤΟΠΙΚΑ

Πήρε μπροστά… η μηχανή του ΟΣΕ για τις «παγίδες» στην Αγριά

πήρε-μπροστά-η-μηχανή-του-οσε-για-τις-565217

Εμφανίστηκαν συνεργεία για τις λακκούβες κατά μήκος των γραμμών στην παραλιακή της Αγριάς μετά την προκαταρκτική της Εισαγγελίας

Η προκαταρκτική εξέταση που διέταξε η Εισαγγελία Βόλου έριξε… «κάρβουνο» στην αργοκίνητη μηχανή του ΟΣΕ που από χθες ξεκίνησε εργασίες αποκατάστασης του πλακόστρωτου κατά μήκος των σιδηροδρομικών γραμμών στην παραλιακή της Αγριάς προκειμένου να κλείσουν οι επί τέσσερα χρόνια ανοιχτές «παγίδες» για πεζούς, αθλούμενους και ποδηλάτες.

Οπως είναι γνωστό το πρόβλημα με τα κατεστραμμένα σημεία κατά μήκος των γραμμών του ΟΣΕ στην παραλιακή της Αγριάς που υφίσταται τα τελευταία τέσσερα χρόνια έφθασε στην Εισαγγελία Βόλου, μετά από μηνυτήρια αναφορά που είχε καταθέσει πριν από ένα μήνα περίπου ο πρώην αντιδήμαρχος, Μπάμπης Ζάχος, ο οποίος και στο παρελθόν είχε ενημερώσει τις εισαγγελικές αρχές για την απαράδεκτη και επικίνδυνη κατάσταση που επικρατεί.

Από την Εισαγγελία Βόλου διατάχθηκε προκαταρκτική για την κατάσταση του πλακόστρωτου των σιδηροδρομικών γραμμών από το 4ο έως το 6ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Βόλου Αγριάς. Πρόκειται για γραμμές που δεν είναι σε χρήση και η κατάσταση των οποίων κρίνεται επικίνδυνη για πεζούς που χρησιμοποιούν το πλακόστρωτο μέρος ελλείψει πεζοδρομίων, δρομέων που προπονούνται και διέρχονται από το σημείο αλλά και ανήλικων ασυνόδευτων από την Παιδόπολη Αγριάς.

Το θέμα ανέδειξε μέσα από δημοσιεύματά του ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ. Χθες, συνεργεία του ΟΣΕ εμφανίστηκαν στην παραλιακή και ξεκίνησαν εργασίες αποκατάστασης.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο συντήρησης της γραμμής Βόλου του ΟΣΕ, κ. Σπύρο Παπανδρεάδη, πριν ένα χρόνο η υπηρεσία ξεκίνησε τη διαδικασία της σύνταξης μελέτης και προϋπολογισμού για την αποκατάσταση του πλακόστρωτου της γραμμής.

Οπως ανέφερε ο ίδιος θα γίνουν παρεμβάσεις και για την επισκευή των μεγάλων ορυγμάτων που εντοπίζονται στο πλακόστρωτο κατά μήκος των γραμμών αλλά και στα σημεία που είναι επικίνδυνο να «ανοίξουν» μετά από λίγο καιρό. Η εργολαβία είναι ύψους 20.000 ευρώ και σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα που υπάρχουν μέσα στην εβδομάδα θα έχουν επισκευαστεί οι μεγάλες τρύπες και πριν το Πάσχα το σύνολο των προβληματικών σημείων. «Πιστεύουμε ότι με τις εργασίες θα διατηρηθεί η γραμμή για τα επόμενα δύο- τρία χρόνια. Στο σημείο όπου βρίσκονται οι γραμμές υπάρχει πρόβλημα εξαιτίας της επαφής με τη θάλασσα που «σκάβει» το επίχωμα της γραμμής», σημειώνει ο κ. Παπανδρεάδης.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου