ΤΟΠΙΚΑ

Ευρωπαϊκές δράσεις στο 15ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου

ευρωπαϊκές-δράσεις-στο-15ο-δημοτικό-σχο-581604

Το 15ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου συμμετέχει σε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ ka1 με τίτλο “Πρόληψη Επικίνδυνων Συμπεριφορών στους Νέους”. Δράση βασισμένη στο πρόγραμμα Youth Power της Μονάδας Εφηβικής Υγείας (ΜΕΥ) του Νοσοκομείου Παίδων Π &Α. Κυριακού, η οποία εκτός των άλλων περιλαμβάνει διδασκαλία στο δημοτικό σχολείο Ceip Cervantes στην πόλη Βαλένθια της Ισπανίας.

Η δράση Κα1 αφορά στη συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών, προσφέρει την ευκαιρία σε στελέχη σχολικών μονάδων να βιώσουν μια μαθησιακή εμπειρία σε άλλη χώρα και υλοποιείται την τρέχουσα σχολική χρονιά. Βασικός στόχος του προγράμματος είναι η θωράκιση του ψυχισμού και του χαρακτήρα των μαθητών, ώστε να μεταβούν στην ενήλικη ζωή τους ομαλά και χωρίς την ανάπτυξη επικίνδυνων συμπεριφορών για τους ίδιους και για την οικογένειά τους.

Στα πλαίσια του προγράμματος, ο διευθυντής του σχολείου κ. Ευστάθιος Σιάτρας και η καθηγήτρια της αγγλικής γλώσσας κ. Τζιντζίδου Ελένη, μετέβησαν στο σχολείο Ceip Cervantes για να προωθήσουν το πρόγραμμά τους και ταυτόχρονα να ενημερωθούν για το αντίστοιχο πρόγραμμα της Ισπανίας με τίτλο, ‘’Εργαλεία που Προωθούν την Υπευθυνότητα’’. Συγκεκριμένα οι δύο εκπαιδευτικοί έδωσαν ενημερωτικό υλικό για την πρόληψη επικίνδυνων συμπεριφορών με συμβουλές για τους μαθητές και για τους γονείς τους, παρουσίασαν δράσεις που αφορούσαν στην κριτική σκέψη και στις υπεύθυνες αποφάσεις κι εκτός αυτού λειτουργώντας κι ως πρεσβευτές του Βόλου μοίρασαν φυλλάδια για την πόλη.

Επιμέρους στόχοι του προγράμματος επίσης είναι:

*Η βελτίωση της επικοινωνιακής προσέγγισης.

*Η χρήση νέων τεχνολογιών.

*Η ανταλλαγή ενδιαφερουσών δραστηριοτήτων μεταξύ των μαθητών και των εκπαιδευτικών των δύο σχολείων.

*Η γνωριμία με τον πολιτισμό του εταίρου σχολείου.

Ας σημειωθεί ότι τη τελευταία δεκαετία το 15ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου έχει εκπονήσει ένα πρόγραμμα Comenius, ένα πρόγραμμα Erasmus+ ka2 και τρία προγράμματα Erasmus + ka1. Οι δράσεις που αναπτύχθηκαν σ’ αυτές τις κινητικότητες συνέβαλαν στην ανάπτυξη της συνεργασίας μεταξύ όλων των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα και ωφέλησαν τόσο το σχολείο, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς όσο και την τοπική κοινωνία, ανοίγοντας τους ορίζοντες στην εκπαιδευτική πρακτική και στην ευρωπαϊκή πραγματικότητα.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου