ΤΟΠΙΚΑ

Θεσσαλία: 65.268 άνεργοι …στο κυνήγι της εργασίας

θεσσαλία-65-268-άνεργοι-στο-κυνήγι-της-ερ-582346

Σε 65.268 ανέρχονται οι άνεργοι στη Θεσσαλία που αναζητούν εργασία, όπως προκύπτει από τα στατιστικά στοιχεία του ΟΑΕΔ για τον Φεβρουάριο του 2019. Ειδικότερα, στη Θεσσαλία καταγράφονται 35.582 εγγεγγραμμένοι άνεργοι για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο ή ίσο των 12 μηνών καθώς και 29.686 άνεργοι για χρονικό διάστημα μικρότερο του ενός έτους.

Από το σύνολο των επιδοτουμένων ανέργων ποσοστό 78,17% είναι κοινοί, ποσοστό 4,74% οικοδόμοι, ποσοστό 13,83% είναι εποχικοί τουριστικών επαγγελμάτων, 2ποσοστό 3,01% είναι εποχικοί λοιποί (αγροτικά), ποσοστό 0,22% είναι εκπαιδευτικοί, και ποσοστό 0,03% είναι λοιποί.

Εξάλλου από το σύνολο των ανέργων σε επίπεδο Θεσσαλίας που ψάχνουν για εργασία ανά εκπαιδευτικό επίπεδο, ένα ποσοστό 1,31% ανήκουν στο εκπαιδευτικό επίπεδο χωρίς καμία εκπαίδευση, ένα ποσοστό 33,71% ανήκουν στο εκπαιδευτικό επίπεδο Υποχρεωτικής εκπαίδευσης έως 3η Γυμνασίου, ένα ποσοστό 48,24% ανήκουν στο εκπαιδευτικό επίπεδο Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ένα ποσοστό 16,75% ανήκουν στο εκπαιδευτικό επίπεδο Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Το μορφωτικό επίπεδο εξάλλου εκείνων που παραμένουν πάνω από 24 μήνες στην ανεργία και αναζητούν δουλειά είναι απόφοιτοι Λυκείου τόσο στις γυναίκες όσο και στους άνδρες ενώ αυξημένος είναι και ο αριθμός των απόφοιτων του Δημοτικού την τελευταία 3ετία, γεγονός που επιβεβαιώνει τη δυστοκία εξασφάλισης εργασίας για όσους δεν διαθέτουν επιπλέον εφόδια μόρφωσης αλλά και κατάρτιση.

Τέλος σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί από τον ΟΑΕΔ για ολόκληρη τη Θεσσαλία κυριότερη αιτία της ανεργίας κυρίως των ανέργων γυναικών μέχρι 40 χρόνων είναι η απασχόλησή τους με συμβάσεις ορισμένου χρόνου και των μακροχρόνια ανέργων η απόλυση και η δυστοκία στο να βρεθεί νέα εργασία. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι άνεργες γυναίκες κυρίως άνω των 55 χρόνων , είναι αυτές που κατατάσσονται στην βαθμίδα με χαμηλό εκπαιδευτικό επίπεδο , δηλαδή απόφοιτοι πρωτοβάθμιας ή χωρίς εκπαίδευση.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου