Ελαιόλαδο με υπογραφή Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Τελευταία ενημέρωση: 2019-03-19, 19:25:56
Φέτος γίνεται το επόμενο βήμα με την τυποποίηση και τη διάθεσή του σε συγκεκριμένα σημεία πώλησης
Ελαιόλαδο με υπογραφή Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

 

Παράγεται στον Ελαιώνα της Μονής Πάου

 

Ελαιόλαδο αρίστης ποιότητας, που φέτος τυποποιήθηκε σε μία ελκυστική συσκευασία, η οποία πρόκειται σύντομα να παρουσιαστεί και στόχος είναι να διατίθεται σε επιλεγμένα σημεία πώλησης προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας και delicatessen, φέρει την υπογραφή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Πρόκειται για ελαιόλαδο που παράγεται στους ελαιώνες της μονής Πάου Αργαλαστής με ευθύνη της Εταιρείας Αξιοποίησης και Διαχείρισης της Περιουσίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και είναι το επιστέγασμα της συστηματικής προσπάθειας που ξεκίνησε από το 2012.

Ο ελαιώνας των 250 στρεμμάτων είχε παραχωρηθεί μαζί με τη μονή Πάου στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας από συστάσεώς του. Μέχρι και το 2012 το Πανεπιστήμιο έδινε προς εκμετάλλευση σε ντόπιους παραγωγούς την έκταση, ενώ η μονή μετατράπηκε σε πολιτιστικό και συνεδριακό κέντρο.

Από το 2012 και μετά η Εταιρεία Αξιοποίησης και Διαχείρισης της Περιουσίας του Π.Θ. αποφάσισε να εκμεταλλευτεί η ίδια των ελαιώνα, που περιλαμβάνει 1.300 δέντρα. Τμηματικά άρχισε να τον καθαρίζει, να καλλιεργεί με συγκεκριμένες μεθόδους, να προσλαμβάνει γεωπόνους και εργάτες και σιγά - σιγά να παράγει ελαιόλαδο, το οποίο έχει χαρακτηριστεί από τις αναλύσεις που έγιναν ως αρίστης ποιότητας. Η πιλοτική παραγωγή του Π.Θ. έχει φθάσει μέχρι και τον ενάμιση τόνο ελαιολάδου τον χρόνο, στόχος είναι όμως να φθάσει τους πέντε τόνους.

Ποσότητες ελαιολάδου διατίθενται από τα ράφια του βιβλιοπωλείου του ιδρύματος στο κτίριο Τσικρίκη.

Φέτος, όμως, η παραγωγή ελαιολάδου αρίστης ποιότητας πάει ένα βήμα παραπέρα. Απέκτησε μία πολύ καλή συσκευασία με την «ετικέτα» του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, που σύντομα αναμένεται να παρουσιαστεί μαζί με την εμπορική του επωνυμία.

Με αυτή τη συσκευασία το ελαιόλαδο του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διεκδικεί τη δική του θέση στα σημεία πώλησης προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας και delicatessen, αλλά και μερίδιο στην παγκόσμια αγορά, αφού στόχος είναι και το κομμάτι των εξαγωγών.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
3
+
3
=