«Η ΔΕΥΑΜΒ εκ του νόμου υποχρεούται να ειδοποιεί τους καταναλωτές για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές»

Τελευταία ενημέρωση: 2019-03-15, 14:56:25
«Η ΔΕΥΑΜΒ εκ του νόμου υποχρεούται να ειδοποιεί τους καταναλωτές για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές»

Απαντά η Επιχείρηση σε καταγγελία για απειλή διακοπής υδροδότησης στο Γηροκομείο που έκανε ο πρόεδρος του ιδρύματος στον Απ. Παπαδούλη

 

Απειλές της δημοτικής αρχής Βόλου για τη διακοπή της υδροδότησης στο Γηροκομείο Βόλου λόγω οφειλών φέρεται να κατήγγειλε ο πρόεδρος του ιδρύματος Π. Πάνος, σύμφωνα με ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του υποψηφίου δημάρχου Βόλου Απ. Παπαδούλη, στον απόηχο συνάντησης των δύο πλευρών.

Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του κ. Παπαδούλη ο ίδιος επεσήμανε ότι «η δημοτική αρχή είναι υποχρεωμένη να είναι ενεργά αρωγός σε όλα τα ιδρύματα που υποστηρίζουν ευπαθείς ομάδες και άτομα με ειδικές ανάγκες. Πρέπει να είναι αρωγός με οποιοδήποτε τρόπο και οικονομικά και υλικά και ηθικά».

Σε απάντηση των ισχυρισμών του προέδρου του Γηροκομείου, από την Διοίκηση της ΔΕΥΑΜΒ επισημαίνεται ότι "οι αρμόδιες Υπηρεσίες της Επιχείρησης έχουν εκ του νόμου υποχρέωση να ειδοποιούν τους καταναλωτές για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους".

Αναλυτικά στην ανακοίνωση -απάντηση της ΔΕΥΑΜΒ αναφέρονται τα εξής:

"Πόσο πιο χαμηλά μπορεί να πέσει κάποιος όταν με δημοσιογραφικά σχόλια εξυπηρετεί υμετέρους κάνοντας πολιτική χρησιμοποιώντας 125 ηλικιωμένους του Γηροκομείου.

Η ΔΕΥΑΜΒ και ειδικότερα οι αρμόδιες Υπηρεσίες της έχουν εκ του νόμου υποχρέωση να ειδοποιούν τους καταναλωτές για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους.

Να θυμίσουμε όμως στους εθελοτυφλούντες και κατόχους φτωχής μνήμης ότι η σημερινή Διοίκηση της ΔΕΥΑΜΒ με Αποφάσεις και Δράσεις:

1. Έχει δημιουργήσει ένα ευρύ και ελαστικό πλαίσιο διακανονισμού των ληξιπρόθεσμων οφειλών σεβόμενη τις δύσκολες συνθήκες για όλα τα νοικοκυριά.

2. Εξασφαλίζει την απρόσκοπτη υδροδότηση όλων των καταναλωτών, ενώ πρώτη πανελλαδικά ενέκρινε ευρύ Κοινωνικό Τιμολόγιο.

Όσο για το σχόλιο του κ. Παπαδούλη περί των αιτιών απώλειας μνήμης, να του θυμίσουμε ότι οι ευαισθησίες για την προστασία του Περιβάλλοντος και για την βελτίωση της ποσότητας και ποιότητας του νερού  αποδεικνύονται με Δράσεις σαν κι’ αυτές εκατομμυρίων ευρώ είτε εξ ιδίων πόρων είτε μέσω χρηματοδότησης που πραγματοποιεί η σημερινή  Διοίκηση με την πλήρη ενεργοποίηση ετησίως του Τεχνικού Προγράμματος και όχι με δράσεις βιτρίνας που συνήθιζαν  άλλες Διοικήσεις.

Ας αναζητήσει λοιπόν αλλού τα αίτια της απώλειας μνήμης  του. Ίσως σε προηγούμενες Διοικήσεις και Δημοτικές Αρχές που είχαν αυτό που σήμερα  υλοποιεί η ΔΕΥΑΜΒ, το Σχέδιο Διαχείρισης υδατικών πόρων, για τρία χρόνια στα συρτάρια".

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
2
+
2
=