ΤΟΠΙΚΑ

Αποδυναμώνονται σχολεία του κέντρου του Βόλου

αποδυναμώνονται-σχολεία-του-κέντρου-653217

Αλλαγές στη χωροταξική κατανομή των μαθητών από τα Δημοτικά Σχολεία στα Γυμνάσια εξετάζει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας

Σε… σταυρόλεξο για γερούς λύτες εξελίσσεται φέτος η χωροταξική κατανομή των μαθητών που θα αποφοιτήσουν από τη στ’ τάξη των Δημοτικών Σχολείων και θα πρέπει να ενταχθούν σε Γυμνάσια της πόλης. Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας βρίσκεται αντιμέτωπη με την αποδυνάμωση από μαθητικό πληθυσμό σχολείων στο κέντρο και ανατολικά (από τον Αγιο Νικόλαο έως και τη συνοικία του Αναύρου) σε αντίθεση με άλλα περιφερειακά της πόλης.

Η Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας έχει ήδη αρχίσει να επεξεργάζεται τη χωροταξική κατανομή των μαθητών που θα ισχύσει από το νέο σχολικό έτος. Μάλιστα, την ερχόμενη Δευτέρα πρόκειται να πραγματοποιηθεί και η πρώτη συνάντηση με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων.

«Πονοκέφαλο» για τον σχεδιασμό αποτελεί η μείωση του μαθητικού δυναμικού. Μολονότι σε γενικές γραμμές το πρόβλημα της υπογεννητικότητας δεν έχει αγγίξει σε τόσο μεγάλο βαθμό τη Δευτεροβάθμια, η μείωση του μαθητικού πληθυσμού στο σύνολο ισούται με δύο σχεδόν τμήματα, περίπου 30 παιδιά, ενώ πρόβλημα συνιστά η συγκέντρωση του μαθητικού πληθυσμού.

Οπως έχει διαπιστωθεί, ο αριθμός των μαθητών που πρόκειται να φοιτήσουν από το νέο έτος στην α’ Γυμνασίου είναι μικρότερος στο κέντρο και ανατολικά στην πόλη σε σχέση με περιοχές όπως η Νεάπολη ή το Διμήνι. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ο κίνδυνος ανισόρροπης ανάπτυξης των σχολείων.

Σημαντικό αριθμό μαθητών με τα μέχρι στιγμής δεδομένα δείχνουν να χάνουν τα 2ο και 3ο Γυμνάσια Βόλου και από πέρυσι η αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει στο 5ο Γυμνάσιο Βόλου, σε αντίθεση με το 4ο Γυμνάσιο στη Νεάπολη, το 10ο στο Διμήνι και τα 7ο και 9ο Γυμνάσια Βόλου στο συγκρότημα Μουρτζούκου που δείχνουν να ενισχύονται σημαντικά.

Η Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας θα πρέπει να βάλει κάτω όλα τα δεδομένα για να προχωρήσει σε ισόποση κατανομή των μαθητών στα σχολεία με στόχο την ισόρροπη ανάπτυξή τους κι όχι τη συρρίκνωση μιας σχολικής μονάδας και τη γιγάντωση μιας άλλης.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου