ΤΟΠΙΚΑ

Παγίδα ατυχημάτων!

παγίδα-ατυχημάτων-452462

Σπασμένα και ξεκολλημένα τουβλάκια, ολόκληρες τρύπες στο έδαφος πραγματικές παγίδες… Τα φυσικά φαινόμενα -και συγκεκριμένα το ανέβασμα της θάλασσας- ήρθαν δυστυχώς να επιβεβαιώσουν τις επιφυλάξεις και συνεχείς προειδοποιήσεις που εξέφραζε από την πρώτη στιγμή ο πρώην Δήμος Αγριάς για τον τρόπο κατασκευής του έργου ανάπλασης και συντήρησης της σιδηροδρομικής γραμμής από το τρενάκι του Πηλίου από την έξοδο της Αγριάς έως και την περιοχή της ΑΓΕΤ.

Πριν από ένα χρόνο περίπου ο ΟΣΕ ξεκίνησε το συγκεκριμένο έργο, αντικαθιστώντας τις σκουριασμένες γραμμές και τοποθετώντας κυβόλιθους. Οι εργασίες είχαν κριθεί απαραίτητες τότε, καθώς στο κομμάτι που πραγματοποιήθηκαν είχαν εμφανιστεί νεροφαγώματα από το συνεχές «ανέβασμα» της θάλασσας στο δρόμο.

Από την έναρξη του έργου οι αντιδράσεις της Δημοτικής Αρχής ήταν έντονες, όχι όμως σε ό,τι αφορά το έργο αλλά στον τρόπο κατασκευής του. Το ανέβασμα της θάλασσας στην περιοχή είναι συχνό και χρόνιο φαινόμενο με αποτέλεσμα το θαλασσινό νερό να «τρώει» τις σιδηροδρομικές υποδομές και να σκουριάζει τις γραμμές.

Οι εργασίες που έγιναν εκτελέστηκαν ακριβώς στο ίδιο ύψος που ίσχυε μέχρι τότε, με αποτέλεσμα το έργο να είναι ουσιαστικά «άχρηστο» αφού η θάλασσα θα έτρωγε εκ νέου τις καινούργιες υποδομές. Έτσι και έγινε…

Η φωτογραφία άλλωστε είναι χαρακτηριστική του προβλήματος που έχει δημιουργήσει η θάλασσα, καθώς στα περισσότερα σημεία έχουν ξεκολλήσει τουβλάκια και έχουν δημιουργηθεί ολόκληρες τρύπες. Αποτέλεσμα το συγκεκριμένο κομμάτι του δρόμου να αποτελεί πραγματική παγίδα για πεζούς αλλά και Ι.Χ.

«Εμείς είπαμε και φωνάξαμε από την πρώτη στιγμή να κάνουν τα έργα, αλλά να γίνει ένας τέτοιος σχεδιασμός ώστε να μην υπάρχει ξανά πρόβλημα με την θάλασσα. Ας έκαναν ένα κρηπίδωμα, ένα τοιχίο, αλλά εκείνοι κατασκεύασαν κάτι από την αρχή που ήξεραν ότι εντέλει θα έχει την ίδια κατάληξη. Δεν μας ακούσανε αλλά δυστυχώς δικαιωθήκαμε», έλεγε χθες ο πρώην Αντιδήμαρχος Αγριάς και Αντιπρόεδρος στο Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου Μπάμπης Ζάχος.

Πρέπει να τονιστεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που δημιουργούνται προβλήματα στο έργο. Από την πρώτη στιγμή μετά την ολοκλήρωσή του ξεκολλάνε τουβλάκια, ενώ σχεδόν πάντα θα δει κανείς να γίνονται σε διάφορα σημεία εργασίες αποκατάστασης.

Πάντως ο κ. Ζάχος χθες, μετά και από ένα χρόνο διαμαρτυριών, δήλωνε αποφασισμένος να προχωρήσει σε μηνυτήρια αναφορά κατά του ΟΣΕ, καθώς «πλέον η κατάσταση είναι επικίνδυνη και πρέπει να επέμβουν οι αρχές».

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου