ΤΟΠΙΚΑ

Αναμονή με τις ώρες στα ΕΛΤΑ Βόλου

αναμονή-με-τις-ώρες-στα-ελτα-βόλου-695166

Τη μαρτυρική αναμονή επιτείνει η αυξημένη κίνηση λόγω εορτών

Μαρτυρική αναμονή για εκατοντάδες καθημερινά συναλλασσόμενους πολίτες στα ΕΛΤΑ Βόλου, όπου σπεύδουν για να κάνουν τις συναλλαγές τους. Περιμένουν μέχρι να φθάσει ο αριθμός προτεραιότητάς τους ακόμη και δυόμισι ώρες(!). Τουλάχιστον τρία ταμεία δεν λειτουργούν λόγω έλλειψης προσωπικού στο κεντρικό κατάστημα των ΕΛΤΑ στον Βόλο και μάλιστα σε μία περίοδο που η κίνηση μπροστά από τα γκισέ είναι αυξημένη λόγω εορταστικής περιόδου.

Η κατάσταση στα ΕΛΤΑ Βόλου έχει γίνει αφόρητη το τελευταίο διάστημα. Από το κεντρικό υποκατάστημα εξυπηρετούνται σε καθημερινή βάση και κατά μέσο περί τα 500 – 600 άτομα.

Σημειώνεται ότι στα ΕΛΤΑ γίνονται κάθε είδους συναλλαγές, όχι μόνο αποστολή ή παραλαβή αλληλογραφίας και δεμάτων, αλλά και πληρωμές πάσης φύσεως, ΕΝΦΙΑ, τέλη κυκλοφορίας, δόσεις στην Εφορία, κλήσεις, ηλεκτρονικά παράβολα, επιταγές, λογαριασμοί ΔΕΚΟ, ενώ γίνεται και έκδοση εργοσήμων.

Χθες στις 12:30 το μεσημέρι όποιος προσερχόταν στα ΕΛΤΑ για να εκδώσει αριθμό προτεραιότητας, ερχόταν αντιμέτωπος με το πρόβλημα. Το χαρτάκι προτεραιότητας έδειχνε αριθμό 456 και στον φωτεινό πίνακα εξυπηρετούνταν το 293. Μέσος χρόνος αναμονής τουλάχιστον δύο ώρες.

Από το σύνολο των ταμείων, μόνο τρία λειτουργούσαν για το κοινό. Ένα λειτουργούσε για την εξυπηρέτηση του Δημοσίου και ένα για συναλλαγές Western Union. Τα υπόλοιπα ταμεία ήταν κενά από υπαλλήλους από τότε που έληξαν οι συμβάσεις εργαζομένων και δεν ανανεώθηκαν.

Η έλλειψη προσωπικού επιτείνει την ούτως ή άλλως μακρά αναμονή τόσο τη συγκεκριμένη περίοδο, οπότε και οι συναλλαγές αυξάνονται λόγω εορτών, όσο και τις δαιδαλώδεις διαδικασίες που απαιτούνται πλέον για κάθε πληρωμή. Εδώ και καιρό, τα ΕΛΤΑ δεν αποδίδουν τα χρήματα με ταχυπληρωμή, αλλά μέσω διατραπεζικού συστήματος που επιβάλλει την καταχώρηση και προσωπικών στοιχείων του συναλλασσόμενου.

Χαρακτηριστικό της πολύωρης αναμονής είναι ότι χθες, με το κλείσιμο της πόρτας στις 8:30 το βράδυ, περίμεναν να εξυπηρετηθούν περί τα 40 άτομα.

Η ίδια κατάσταση επικρατεί και στο ταχυδρομικό υποκατάστημα της Ν. Ιωνίας, όπου οι εκατοντάδες συναλλασσόμενοι εξυπηρετούνται από μόλις δύο υπαλλήλους.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου