ΤΟΠΙΚΑ

Μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας για πρώτη φορά στη Μαγνησία

μαθητικό-φεστιβάλ-ψηφιακής-δημιουργ-833335

Διοργανώνεται την άνοιξη με τη συμμετοχή πλήθους μαθητών και των δύο βαθμίδων Εκπαίδευσης

Θεσμό με πανελλήνια εμβέλεια αποτελεί το 9ο μαθητικό φεστιβάλ μαθητικής δημιουργίας που διοργανώνεται για πρώτη φορά στη Μαγνησία στο διάστημα από 10 έως 13 Απριλίου, με τη συμμετοχή μαθητών της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα έργα που δημιουργήθηκαν στο σχολικό περιβάλλον, στο πλαίσιο του μαθήματος πληροφορικής όλων των βαθμίδων, ξεδιπλώνοντας στο ευρύ κοινό τη δημιουργική, αλλά και ευρηματική τους σκέψη.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Το φεστιβάλ, που διοργανώθηκε για πρώτη φορά στο Ηράκλειο, «ταξιδεύει» και στη Μαγνησία, χάρη στη δημιουργική σύμπραξη των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, της Περιφέρειας Θεσσαλίας – Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας, της ομάδα Talos του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού σε θέματα Πληροφορικής.

Οι διοργανωτές παραχώρησαν χθες συνέντευξη Τύπου, στη διάρκεια της οποίας ανέλυσαν τις επιμέρους λεπτομέρειες, τη φιλοσοφία και τους στόχους του σημαντικού εγχειρήματος, που είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας.

Ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας Σωκράτης Σαβελίδης ανέφερε ότι «η Εκπαίδευση πρέπει να είναι συνεχώς ενημερωμένη για τις νέες τεχνολογίες, τις τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας. Εχουμε πάρα πολλούς εκπαιδευτικούς που έχουν ασχοληθεί με αυτές τις τεχνολογίες, έχουν αποσπάσει πρώτα βραβεία και έχουν επαινεθεί για το έργο τους στην προσαρμογή των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία», σημειώνοντας ότι πρόκειται για «ένα πολύ σημαντικό φεστιβάλ για τη Μαγνησία».

Ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γιώργος Πολύζος, επισήμανε ότι «οι νέες τεχνολογίες έχουν μπει δυναμικά στο δημόσιο δημοτικό σχολείο και στο δημόσιο νηπιαγωγείο τα τελευταία χρόνια». Ο ίδιος σημείωσε ότι σε κάθε σχολείο υπάρχει εκπαιδευτικός Πληροφορικής, ενώ ταυτόχρονα οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης επιμορφώνονται συνεχώς πάνω στο πεδίο της πληροφορικής και εκπονούν με τον εκπαιδευτικό πληροφορικής «πολλά δημιουργικά, καινοτόμα προγράμματα και δράσεις, πραγματικά αξιόλογα».

Ο Αλέξανδρος Καπανιάρης, εκπροσωπώντας το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο φεστιβάλ ως συντονιστής εκπαιδευτικού έργου του τομέα πληροφορικής. «Στο φεστιβάλ θα δοθεί η ευκαιρία να παρουσιαστούν έργα ψηφιακής δημιουργίας στο πλαίσιο των μαθημάτων πληροφορικής όλων των βαθμίδων, Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο και ΕΠΑΛ. Η μαθητική συνάντηση θα δώσει τη δυνατότητα της ανάδειξης και της ενίσχυσης της δημιουργικότητας που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες μέσω των μαθημάτων που γίνονται στα σχολεία», είπε.

Σημαντική διοργάνωση

Στη διάρκεια του φεστιβάλ θα υπάρξει η δυνατότητα να παρουσιαστούν έργα ψηφιακής δημιουργίας στο πλαίσιο των μαθημάτων Πληροφορικής όλων των βαθμίδων. Επιπροσθέτως μπορούν να συμπεριληφθούν έργα που δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο σχολικών δραστηριοτήτων ή στο πλαίσιο διαθεματικού – διεπιστημονικού σχεδίου συνεργασίας μεταξύ του μαθήματος της Πληροφορικής και άλλων μαθημάτων.

Στην εκδήλωση, εκτός από τα μαθητικά έργα, θα γίνουν παρουσιάσεις και εργαστηριακά σεμινάρια για μαθητές και γονείς.

Η μαθητική συνάντηση θα δώσει την ευκαιρία ανάδειξης και ενίσχυσης της δημιουργικότητας των μαθητών και των εκπαιδευτικών Πληροφορικής και της παρουσίασης των ψηφιακών έργων τους σε συμμαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και την ευρύτερη κοινωνία. Το μαθητικό φεστιβάλ δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα, αλλά βραβεύεται κάθε συμμετοχή.

Προϋπόθεση συμμετοχής ενός μαθητικού έργου στο φεστιβάλ είναι η συμμετοχή εκπαιδευτικού Πληροφορικής στην ομάδα των εκπαιδευτικών που συντονίζει το έργο, αν δεν το συντονίζει αποκλειστικά ο ίδιος.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου