ΤΟΠΙΚΑ

Ανάσα για την αγορά οι ενδιάμεσες εκπτώσεις

ανάσα-για-την-αγορά-οι-ενδιάμεσες-εκπτ-836698

Ελπίδες για τόνωση της εμπορικής κίνησης εναποθέτουν οι επαγγελματίες στο δεκαήμερο των εκπτώσεων που ξεκίνησε χθες, με διερευνητική διάθεση από την πλευρά των καταναλωτών. Με αφορμή την έναρξη των ενδιάμεσων εκπτώσεων ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ κατέγραψε την αγωνία και τις προσδοκίες των εμπόρων, οι οποίοι ευελπιστούν ότι θα πάρουν μια ανάσα για να αντιμετωπίσουν τις δυσβάσταχτες καθημερινές υποχρεώσεις τους.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Ο Σάββας Αδαμάσογλου δήλωσε ότι: «Προσωπικά δεν έχω μεγάλες προσδοκίες από τις ενδιάμεσες εκπτώσεις, γιατί είναι άνευ σημασίας από τη στιγμή που δεν υπάρχει προοπτική ανάπτυξης. Ο κόσμος δεν έχει χρήματα, είτε υπάρχουν εκπτώσεις, είτε όχι. Επί της ουσίας δεν έχω μεγάλες προσδοκίες, θα είναι μια από τα ίδια».

Ο Βασίλης Γκιλομανάκης, ο οποίος μετέχει στο ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου, ανέφερε ότι «οι ενδιάμεσες εκπτώσεις θα λειτουργήσουν σαν τονωτική ένεση για την αγορά, που βιώνει μια πολύ δύσκολη περίοδο». Λαμβανομένης, ωστόσο, υπόψη της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας που βιώνουν οι καταναλωτές, ο ίδιος επαγγελματίας εκτιμά ότι «λόγω της κρίσης στη διάρκεια της δεκαετίας, ο κόσμος έχει φτάσει σε οριακό σημείο και ένα δεκαήμερο προσφορών δεν μπορεί να φέρει την ανάσταση στην αγορά. Πρέπει να αλλάξουν πάρα πολλά, για να αλλάξει η ψυχολογία του κόσμου και να φανεί το αποτέλεσμα».

«Εννοείται ότι το δεκαήμερο είναι τονωτική ένεση για να βγάλουμε τις υποχρεώσεις μας και το περιμένουμε, γιατί ο Σεπτέμβριος και ο Οκτώβριος ήταν πολύ δύσκολοι μήνες, με πτωτική εμπορική κίνηση» επισημαίνει από την πλευρά της η Στυλιανή Τσουβάκα. Παράλληλα επισήμανε ότι «ο κόσμος θέλει να ψωνίσει, αλλά δεν έχει χρήματα. Αυτό το εισπράττουμε πάρα πολύ έντονα κάθε μέρα. Η αγορά περιμένει τις εκπτώσεις για να πάρει μια ανάσα. Ακόμη και το ελάχιστο που μπορεί να κάνει ο κάθε επαγγελματίας, είναι μια ανάσα για όλους μας», τόνισε.

Προβληματισμένος εμφανίζεται ο Μιχάλης Σαμπεθάι, ο οποίος εξέφρασε τη σκέψη ότι «πρέπει να επανεξεταστεί το θέμα των εκπτώσεων, γιατί θεωρώ ότι τα δεκαήμερα των εκπτώσεων δεν προσφέρουν τίποτα. Τα δεκαήμερα των εκπτώσεων δεν έγιναν από μας. Εγιναν απ’ τις μεγάλες εταιρείες. Με επτά, σχεδόν, μήνες εκπτώσεων τον χρόνο, είναι αδύνατον, λογιστικά, να αντεπεξέλθει μια επιχείρηση», υπογράμμισε. Αναπτύσσοντας το σκεπτικό του, ανέφερε ότι «οι εκπτώσεις πρέπει να περιορίζονται σε πολύ μικρά διαστήματα. Οπως έχει εξελιχθεί η κατάσταση, δεν προσφέρουν τίποτα, αφού όλο τον χρόνο τα μαγαζιά κάνουν εκπτώσεις», είπε.

Αισιόδοξες σκέψεις κατέθεσε ο Νίκος Σοφιάδης, ο οποίος ανέφερε ότι «ο εμπορικός κόσμος θα πάρει μια ανάσα γιατί μετά από το καλοκαίρι και τον Σεπτέμβριο που ξεκίνησε λίγο δύσκολα, οι έμποροι προσβλέπουν σε αυτές τις προσωρινές εκπτώσεις, μήπως και τονωθεί λίγο η αγορά».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου