ΤΟΠΙΚΑ

Στην τελική ευθεία το νέο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

στην-τελική-ευθεία-το-νέο-πανεπιστήμι-838277

Ερχεται προς συζήτηση στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και επικυρώνεται στην Ολομέλεια της Βουλής

Στην τελική ευθεία μπαίνει το σχέδιο για το νέο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας που θα προκύψει μέσα από τη συνένωσή του με το ΤΕΙ Θεσσαλίας και ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας. Τη Δευτέρα το Σχέδιο Νόμου που περιλαμβάνει επίσης το ΕΚΠΑ και το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο κατατέθηκε από την κεντρική νομοπαρασκευαστική επιτροπή στη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης για επεξεργασία.

Εως τέλος της εβδομάδας το σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Παιδείας αναμένεται να εγκριθεί και να σταλεί στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, πριν κατατεθεί στην Βουλή, σε περίπου δύο εβδομάδεςώστε να συζητηθεί στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και να εισαχθεί προς ψήφιση στην Ολομέλεια της Βουλής προκειμένου να ολοκληρωθεί εντός του Νοεμβρίου η ψήφισή του.

Με την ψήφιση του Νομοσχεδίου, οι πρυτανικές αρχές θα πρέπει να ξεκινήσουν τις αλλαγές προκειμένου το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας να λειτουργήσει με τη νέα του μορφή από το νέο ακαδημαϊκό έτος.

Στο τελικό σχέδιο Νόμου υπάρχουν κάποιες διορθωτικές πινελιές της τελευταίας στιγμής, όπως η δημιουργία δύο πειραματικών σχολείων στον Βόλο, δεν επέρχεται όμως καμία ουσιώδης αλλαγή ως προς τα 11 ζητήματα που έχει θέσει η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και τα επιμέρους που έχουν θέσει οι φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Για τον Βόλο φαίνεται ότι δεν ικανοποιείται το αίτημα της έδρας της νέας Σχολής Οικονομικών Επιστημών, ενώ για την Λάρισα δεν ικανοποιείται η βούληση για την ίδρυση μονοτμηματικής Ιατρικής Σχολής, όπως άλλωστε είχε γίνει γνωστό στον απόηχο μαραθώνιας σύσκεψης που έγινε στο Υπουργείο Παιδείας στην Αθήνα, στις 17 Οκτωβρίου, μεταξύ του υπουργού, Κώστα Γαβρόγλου, ακαδημαϊκών και εκπροσώπων της περιφερειακής και τοπικής αυτοδιοίκησης.

Αυτή την περίοδο, στο Π.Θ. επικρατεί αναβρασμός από φοιτητές που αντιδρούν στο Σχέδιο Νόμου που πάντως βρίσκεται στο τελικό στάδιο για την ψήφισή του.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου