Παγώνουν τα ασφάλιστρα στα αυτοκίνητα

Τελευταία ενημέρωση: 2007-05-01, 00:00:00
Σε πάγωμα τιμολογίων στις ασφαλίσεις των ΙΧ αυτοκινήτων, για δεύτερο συνεχόμενο έτος, προχωρούν φέτος οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου, σε μία προσπάθεια να κερδίσουν μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά και να εκτοίσουν από το προσκήνιο τις μικρές εταιρείες.
Το λουκέτο που έβαλε το υπουργείο Ανάπτυξης τον Φεβρουάριο σε Εγνατία και Le Monde είχε ως αποτέλεσμα οι μεγάλοι να «αρπάξουν» 250.000 οδηγούς από τους περίπου 380.000 που έμειναν στον αέρα.
Η πολιτική των μηδενικών αυξήσεων θεωρείται μονόδρομος τουλάχιστον και για φέτος, προκειμένου να σταματήσουν την αιμορραγία των χαρτοφυλακίων τους, που είχε ως αποτέλεσμα την τελευταία δεκαετία να έχουν χάσει περίπου 1,5 εκατ. ασφαλισμένα οχήματα.
Η Εθνική Ασφαλιστική αποφάσισε και φέτος να παγώσει τα ασφάλιστρά της προχωρώντας ταυτόχρονα σε επιλεκτικές μειώσεις σε 3-4 νομούς με χαμηλό δείκτη ζημιών.
Η Αγροτική Ασφαλιστική προχωρά σε πάγωμα ασφαλίστρων από την 1η Ιουνίου, ενώ ανάλογη τακτική αναμένεται να τηρήσουν η Interamerican, ο όμιλος της Ασπίδας και σχεδόν όλοι οι ισχυροί παίκτες.
Αντίθετη πολιτική από εκείνη των μεγάλων ακολουθούν φέτος οι εταιρείες χαμηλού ασφαλίστρου, οι οποίες προκειμένου να κλείσουν τα ανοίγματα στα αποθεματικά τους, ήδη από τον Μάρτιο έχουν προβεί σε ανατιμήσεις των τιμολογίων τους, της τάξεως του 5%-15%.
Για καινούργιο ΙΧ αυτοκίνητο 1.400 κυβικών εκατοστών, ο οδηγός του οποίου διαθέτει δίπλωμα πάνω από 10 χρόνια και έχει μπόνους μάλους 5, το χαμηλότερο ετήσιο ασφάλιστρο για τις βασικές καλύψεις διαμορφώνεται σε 225 ευρώ, ενώ το ακριβότερο φτάνει τα 315 ευρώ.
Πριν από δύο χρόνια, το ασφάλιστρο για το ίδιο όχημα κυμαινόταν μεταξύ 200 και 350 ευρώ. Δηλαδή, η διαφορά μεταξύ φθηνών και ακριβών ασφαλίστρων έχει φθάσει σε 40%.
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
6
+
2
=