ΤΟΠΙΚΑ

Πώς θα μπορεί να είναι το λιμάνι του Βόλου σε έξι χρόνια

πώς-θα-μπορεί-να-είναι-το-λιμάνι-του-βόλ-748475

Το όραμά του για το λιμάνι του Βόλου, που είναι να μείνει στην πόλη, αλλά να μετακινηθεί δυτικά της Λαρίσης στο ύψος της Νεάπολης, όπου στην αρχαιότητα λειτουργούσε φυσικό λιμάνι, με ανάπτυξη σύγχρονων υποδομών που έχουν όλες οι ευρωπαϊκές πόλεις, παρουσίασε χθες ο Βολιώτης αρχιτέκτων Σωτήρης Γιαμάκος σε εκδήλωση στο ξενοδοχείο «Ξενία».

Ο κ. Γιαμάκος προκάλεσε έτσι μία συζήτηση για την ανάπτυξη του λιμανιού με πολίτες του Βόλου που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά του και μοιράστηκαν τον προβληματισμό.

Ο Βολιώτης αρχιτέκτων δεν είναι η πρώτη φορά που πραγματοποιεί παρουσίαση για το λιμάνι του Βόλου και τη μαρίνα.

Όμως, αυτή τη φορά, όπως ενημέρωσε ο ίδιος, η εναλλακτική του πρόταση αφορούσε σε ένα πολύ μικρότερο μοντέλο σε σχέση με το περσινό αισθητά βελτιωμένο για την πιροσέλκυση επενδύσεων.

«Προκαλέσαμε μία ουσιώδη συζήτηση βλέποντας ότι επί ένα χρόνο δεν έγινε τίποτα. Δεν τηρήθηκαν οι υποσχέσεις που ήταν να προκληθεί ένας διεθνής μεγάλος διαγωνισμός για την προσέλκυση επενδυτών. Αντίθετα, είδαμε να δίδονται αποκομμένες εγκαταστάσεις του λιμένα», εξήγησε ο ίδιος.

Για την παρουσίαση του οράματός του ο ίδιος είπε: «Παρουσιάζουμε την πόλη του Βόλου πώς θα μπορεί να είναι μετά από έξι ή περισσότερα χρόνια. Δεν είναι ανάγκη κανείς να σχεδιάζει μόνο για το αύριο ή για μία δεκαετία. Βέβαια στην πορεία του σχεδιασμού φάνηκε ότι υπάρχει μία δυναμική που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ώστε τα αποτελέσματα να είναι γρηγορότερα».

Για την πρόταση ο κ. Γιαμάκος πρόσθεσε: «Δείχνει το λιμάνι του Βόλου να μένει στον Βόλο, να μην απομακρύνεται, αλλά να προσεγγίζει προς τη βιομηχανική περιοχή με τεχνητά κανάλια. Δείχνει πώς επηρεάζεται η πόλη, πώς αλλάζει με μία τέτοια κίνηση. Αξιοποιούμε μία περιοχή που μέχρι χθες ήταν υποβαθμισμένη. Μιλούμε για την περιοχή δυτικά της Λαρίσης, τη Νεάπολη. Εκεί θα μπορούσαν να αναπτυχθούν πολλές σύγχρονες εγκαταστάσεις, όπως μαρίνες, χώροι ναυπηγοεπισκευαστικοί, σύγχρονες οδεύσεις».

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου