ΤΟΠΙΚΑ

«Γεφύρι της Αρτας» τα υδατοδρόμια

γεφύρι-της-αρτας-τα-υδατοδρόμια-757036

Το «πράσινο φως» για το υδατοδρόμιο του Βόλου δίνει το νέο νομοσχέδιο που κατατέθηκε προχθές στη Βουλή και σύμφωνα με εκτιμήσεις θέτει σε προοπτική υλοποίησης και τις υπόλοιπες επενδύσεις, που θυμίζουν «γεφύρι της Αρτας». Σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο η αρμοδιότητα αδειοδότησης των υδατοδρομίων ανατίθεται στο Υπουργείο Μεταφορών, ενώ η ψήφισή του αναμένεται να δώσει ώθηση στο φιλόδοξο πλάνο που θυμίζει, επί του παρόντος, σχέδιο επί χάρτου.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Μετά από αναμονή πέντε ετών και τρεις συνεχόμενες σεζόν χαμένες, εκτιμάται ότι η περιπέτεια βαίνει προς το τέλος για τους άμεσα ενδιαφερόμενους, τους αρμόδιους φορείς, τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο χώρο και τους επενδυτές.

Με βάση την έως τώρα νομοθεσία έχουν ήδη αδειοδοτηθεί τρία υδατοδρόμια στην Ελλάδα.

Στο μεταξύ, έχουν ολοκληρωθεί οι απαιτούμενες διαδικασίες για το υδατοδρόμιο του Βόλου, από την πλευρά της Hellenic Seaplanes και του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, κατατέθηκε πλήρης φάκελος προς έγκριση, αλλά εκκρεμεί για αρκετούς μήνες η επίσκεψη της αρμόδιας επιτροπής ελέγχου του Υπουργείου, προκειμένου να δοθεί η αδειοδότηση. Σύμφωνα με την εκτίμηση του προέδρου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου Θρασύβουλου Σταυριδόπουλου, ωστόσο, ο οποίος μίλησε σχετικά στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, ανάβει πλέον το «πράσινο φως» για το υδατοδρόμιο του Βόλου, μετά την κατάθεση του σχετικού νομοσχεδίου στη Βουλή.

Σε ό,τι αφορά στα υδατοδρόμια της Σκοπέλου και της Αλοννήσου είναι έτοιμα, έχουν αδειοδοτηθεί, αλλά «επειδή τα έχουμε αδειοδοτήσει ιδιωτικά εμείς και το καινούργιο νομοσχέδιο προβλέπει στην ουσία αποχώρηση του ιδιώτη από την ιδιοκτησία του υδατοδρομίου, αναμένουμε το νομοσχέδιο», όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Hellenic Seaplanes S.A. Νικόλας Χαραλάμπους.

Στο ίδιο νομοσχέδιο, εξάλλου, περιλαμβάνονται διατάξεις που αφορούν στις αστικές, αλλά κυρίως τις υπεραστικές συγκοινωνίες. Συγκεκριμένα, προβλέπει τις διαδικασίες επιλογής των σχημάτων που θα τις παρέχουν καθώς και τον τρόπο λειτουργίας τους, με βάση κοινοτικές οδηγίες. Πρακτικά, παρέχεται η δυνατότητα απευθείας ανάθεσης – αντί εκπόνησης διαγωνισμού – έργου αστικών συγκοινωνιών (ΚΤΕΛ) σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου