ΤΟΠΙΚΑ

Περίεργες παραιτήσεις στην Παιδόπολη

περίεργες-παραιτήσεις-στην-παιδόπολ-851206

Περίεργες παραιτήσεις-«καρμπόν» από την Εκτελεστική Επιτροπή της Παιδόπολης στην Αγριά απασχολούν την διοίκηση Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Ο διοικητής της ΔΥΠΕ Ντ. Κόκκινος έχει ζητήσει τη διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης, μετά και τη δεύτερη παραίτηση μέλους της Επιτροπής. Η Εκτελεστική Επιτροπή αποτέλεσε συνέχεια του Διοικητικού Συμβουλίου της Παιδόπολης Αγριάς, το 2004 οπότε και καταργήθηκε. Τρία μέλη ορίστηκαν στην Επιτροπή, η οποία ήταν άτυπη, δίχως πόρους και αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον κ. Κόκκινο.
Τον περασμένο Αύγουστο, ένα από τα μέλη υπέβαλε στον διοικητή της ΔΥΠΕ Θεσσαλίας την παραίτησή του.
Οι λόγοι τους οποίους επικαλείται και οι οποίοι τον αναγκάζουν να προβεί σε αυτή την πράξη είναι ότι ουδέποτε συμμετείχε, όπως αναφέρει, στο Διοικητικό Συμβούλιο του οργάνου, έστω και με έγγραφη πρόσκληση, ουδέποτε υπέγραψε πρακτικό συνεδρίασης ή οποιοδήποτε έγγραφο που να έχει σχέσει με το όργανο αυτού.
«Επίσης δηλώνω ότι για εργασίες που έχουν τελεστεί εντός του χώρου ευθύνης της Παιδόπολης δεν είχα καμία σχέση», αναφέρει.
Πριν από ένα μήνα ακολούθησε δεύτερη παραίτηση. Το «περίεργο» για τον διοικητή της ΔΥΠΕ Θεσσαλίας, στον οποίο υποβλήθηκε ήταν ότι το περιεχόμενο της δεύτερης επιστολής-παραίτησης ήταν πανομοιότυπο με την πρώτη.
Και το δεύτερο παραιτηθέν μέλος αναφέρει τους ίδιους λόγους μη συμμετοχής στο Δ.Σ. με έγγραφη πρόσκληση, μη υπογραφής πρακτικού συνεδρίασης της Επιτροπής και οποιουδήποτε άλλου εγγράφου, ενώ δηλώνει ότι για «εργασίες που έχουν τελεστεί εντός του χώρου ευθύνης της Παιδόπολης δεν είχα καμία σχέση, ούτε ρωτήθηκα ποτέ».
Οι αναφορές περί εργασιών, με τις οποίες επιθυμούν να δηλώσουν ότι δεν είχαν καμία σχέση και δεν ρωτήθηκαν, από δύο μέλη της Επιτροπής της Παιδόπολης, αφήνουν έμμεσα να εννοηθεί ότι ίσως κάτι συνέβη, σύμφωνα με τον κ. Κόκκινο.
Προκειμένου το «τοπίο» να ξεκαθαρίσει ο διοικητής της ΔΥΠΕ Θεσσαλίας έχει ζητήσει τη διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου