ΤΟΠΙΚΑ

Κάθε μέρα 250 πολίτες στην αναμονή στη ΔΕΗ Βόλου

κάθε-μέρα-250-πολίτες-στην-αναμονή-στη-δε-782672

Καθημερινό φαινόμενο ο σχηματισμός ουράς έξω από τα γραφεία της ΔΕΗ στον Βόλο. Η πληρωμή των λογαριασμών, οι διακανονισμοί των οφειλών, θέματα ενημέρωσης «στήνουν» σε σειρά δεκάδες πολίτες σε καθημερινή βάση, με τους υπαλλήλους της ΔΕΗ να τρέχουν και να μη φτάνουν για να εξυπηρετήσουν τον πολίτη.

Ρεπορτάζ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Τουλάχιστον 250 άτομα απευθύνονται κάθε μέρα στα γραφεία της ΔΕΗ στον Βόλο για να τακτοποιήσουν τις υποχρεώσεις τους. Η αναμονή για τη διεκπεραίωση των υποθέσεων είναι πολύωρη, καθώς στην εξυπηρέτηση του πολίτη βρίσκονται μόλις δύο έως τέσσερις υπάλληλοι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο υποκατάστημα της ΔΕΗ στον Βόλο έχουν να γίνουν προσλήψεις από το ’93 με αποτέλεσμα το προσωπικό να μειωθεί δραματικά. Στα χρόνια της κρίσης, υπήρξε και περαιτέρω μείωση. Το προσωπικό κατέβηκε στο 60 – 70%.

Οι υπάλληλοι προσπαθούν να εξυπηρετήσουν τους πολίτες, όμως η επισκεψιμότητα στη ΔΕΗ είναι πολύ μεγάλη και δυσανάλογη των ανθρωπίνων χεριών.

Εν μέσω καλοκαιριού παράλληλα με τις ρυθμίσεις και τα άλλα θέματα γίνονται και πάρα πολλές αλλαγές στην ονομασία των λογαριασμών. Φοιτητές που αλλάζουν σπίτι και στρατιωτικοί αιτούνται συνεχώς την αλλαγή των στοιχείων.

Η πολύωρη αναμονή για την εξυπηρέτηση έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλές διαμαρτυρίες. Συναλλασσόμενη της ΔΕΗ κατήγγειλε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ότι χθες βρισκόταν στο υποκατάστημα της ΔΕΗ στον Βόλο για δεύτερη μέρα προκειμένου να εξυπηρετηθεί.

Η συναλλασσόμενη βρισκόταν στην αναμονή από τις 8:15 το πρωί μέχρι και τις 10:40. Για να τακτοποιήσει τον διακανονισμό που ήθελε, ενώ είχε πάρει άδεια από την εργασία της, όμως φοβόταν ότι ο χρόνος δεν θα έφτανε και πάλι.

Πάντως, ένας μεγάλος αριθμός συναλλασσόμενων της ΔΕΗ θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί και από την τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του πολίτη της ΔΕΗ, το 11770.

Οι υπάλληλοι που απαντούν στην τηλεφωνική γραμμή είναι ειδικά εκπαιδευμένοι για όλα τα θέματα. Τηλεφωνικά μπορούν να τακτοποιηθούν και οι διακανονισμοί των οφειλών.

Αναλυτικά μέσω της τηλεφωνικής γραμμής, ο πολίτης μπορεί να λάβει πληροφορίες για τον λογαριασμό του, να προχωρήσει εξ αποστάσεως σε υπογραφή ή λύση σύμβασης προμήθειας, να ρυθμίσει τις οφειλές του, να ενημερωθεί για δικαιολογητικά και υπηρεσίες όπως για τις αιτήσεις ένταξης στους Ευάλωτους Πελάτες, το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και το νυχτερινό τιμολόγιο.

Επισημαίνεται ότι πέραν των καινούργιων καταναλωτών της ΔΕΗ που αιτούνται ρύθμιση χρεών υπάρχουν και πάρα πολλοί πολίτες που έχουν απωλέσει τις ρυθμίσεις και προχωρούν σε νέους διακανονισμούς. Η κατάσταση που επικρατεί για την εξυπηρέτηση είναι πραγματικά τραγική και για τους καταναλωτές και για τους υπαλλήλους.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου