ΤΟΠΙΚΑ

Εμπορικά καταστήματα στον Βόλο με μηδενικούς τζίρους

εμπορικά-καταστήματα-στον-βόλο-με-μηδ-811913

Ισχνή είναι η κίνηση στην εμπορική αγορά του Βόλου και της Νέας Ιωνίας, παρά το γεγονός ότι η αγορά μπήκε στη θερινή σεζόν και υποτίθεται ότι το καλοκαίρι αυξάνονται τα έσοδά της. Ο εμπορικός κόσμος συνεχίζει να μετράει μεγάλες απώλειες στους τζίρους, όπως εξάλλου συμβαίνει και από την έναρξη του 2018, με αρκετούς εμπόρους να καταγράφουν ακόμη και μηδενικούς τζίρους επί συνεχόμενες μέρες, ενώ πολυκαταστήματα έχουν εισπράξεις μόλις 300 ευρώ!

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου και Νέας Ιωνίας, Αποστόλης Οντόπουλος, λέει ότι «η κίνηση στην εμπορική αγορά δεν κινείται με ικανοποιητικούς ρυθμούς. Κανένας εμπορικός κλάδος, ούτε πολυκατάστημα, δεν δουλεύει ικανοποιητικά. Όλη η αγορά είναι καθισμένη, παντού σε ολόκληρη την Ελλάδα, με το φαινόμενο να καταγράφεται με μεγαλύτερη ένταση στα μεγάλα αστικά κέντρα».

Ο εμπορικός κόσμος θεωρεί ότι οι παράμετροι που οδήγησαν σε αυτήν την κατάσταση είναι πολλές. «Η ψήφιση του πολυνομοσχεδίου στο κομμάτι που αφορά στις συντάξεις και τη μείωση του αφορολόγητου, το θέμα με την ονομασία της ΠΓΔΜ, γενικότερα πολιτικές συζητήσεις και κόντρες έχουν πάντοτε αντίκτυπο στην αγορά», εξηγεί ο ίδιος.

Ο καταναλωτής εμφανίζεται πλέον πολύ διστακτικός. «Αυτό που εισπράττουμε μιλώντας με τους πελάτες είναι ότι φοβούνται πάρα πολύ τις περικοπές των συντάξεων και αρχίζουν να προετοιμάζονται γι’ αυτό. Γενικότερα, μπαίνουμε σε μία νέα εποχή για το εμπόριο, με μειωμένη ρευστότητα, και όλες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν. Δεν ξέρουμε, αν θα βελτιωθεί η κατάσταση», είπε ο κ. Οντόπουλος.

Ο εμπορικός κόσμος εν μέσω κρίσης δεν έχει παρά να ελπίζει στον τουρισμό. «Πέρυσι η τουριστική κίνηση έδειξε ότι μπορεί να σηκώσει την αγορά τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο. Προσδοκούμε κάτι αντίστοιχο να συμβεί και φέτος, όμως ακόμη δεν έχουμε λάβει τα πρώτα δείγματα», πρόσθεσε.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου και Νέας Ιωνίας ετοιμάζεται να διενεργήσει νέα έρευνα για την πορεία της εμπορικής αγοράς το τελευταίο εξάμηνο. Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου την ερχόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει τη διανομή των ερωτηματολογίων, με στόχο η έρευνα να ολοκληρωθεί μέχρι τις 15 Ιουλίου.

Ο εμπορικός κόσμος θα έχει έτσι στα χέρια του ένα χειροπιαστό εργαλείο που θα αποτυπώνει την πορεία της αγοράς χωρίς να υπάρχει καμία αμφιβολία για τις διεκδικήσεις του. Οι κύριες εμπορικές περίοδοι των Χριστουγέννων, του Πάσχα και των εκπτώσεων φέτος πήγαν στράφι για ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου