ΤΟΠΙΚΑ

Στα ΚΑΟΑ τα Μεσογειακά Χωριά!!!

στα-καοα-τα-μεσογειακά-χωριά-472002

Σε αγώνα δρόμου για την εξεύρεση εναλλακτικών λύσεων για τη στέγαση των αθλητών και των συνοδών που θα έλθουν στο Βόλο και τη Λάρισα για τους Μεσογειακούς Αγώνες του 2013 έχει αποδυθεί τις τελευταίες μέρες η Οργανωτική Επιτροπή Μεσογειακών Αγώνων.

Ειδικότερα σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά η Οργανωτική Επιτροπή εξετάζει όλες τις εναλλακτικές δυνατές λύσεις , αφού εκτός από τα ξενοδοχεία που μπορούν να φιλοξενήσουν αθλητές και συνοδούς, εξετάζονται οι δυνατότητες φιλοξενίας αθλητών στα ΚΑΟΑ της 1ης Στρατιάς στο Μαλάκι και στα ΚΑΟΑ των Καλών Νερών. Ακόμη, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, για τη φιλοξενία των αθλητών στη Λάρισα εξετάζεται η λύση για την ανακαίνιση της Φοιτητικής Εστίας των ΤΕΙ Λάρισας .

Με όλες τις παραπάνω λύσεις δεν σημαίνει ότι απομακρύνεται η λύση με τα κρουαζιερόπλοια. Κάθε άλλο μάλιστα. Είναι πάντα σε ισχύ. Άλλωστε για το σκοπό αυτό χθες το πρωί βρέθηκε στο Βόλο ο Πρόεδρος της ΟΕΜΑ Γ. Κολέτσος και συναντήθηκε με τον πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΛΒ Γιάννη Πρίγκο και Δημ. Θεοδώρου αντίστοιχα.

Για τη χθεσινή συνάντηση η διοίκηση του ΟΛΒ έδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:

«Πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη στα γραφεία της Διοίκησης του ΟΛΒ συνάντηση του προέδρου και του Δ/ντος Συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου κ.κ. Γιάννη Πρίγκου και Δ. Θεοδώρου αντίστοιχα με τον πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής Μεσογειακών Αγώνων 2013 Γ. Κολέτσο.

Η συνάντηση έγινε στο πλαίσιο της διερεύνησης της δυνατότητας του Οργανισμού να φιλοξενεί κρουαζιερόπλοια στους χώρους αρμοδιότητάς του.

Ο κ. Κολέτσος ζήτησε απ’ τη διοίκηση του ΟΛΒ να τον πληροφορήσει για τη δυνατότητα ελλιμενισμού κρουαζιερόπλοιων.

Από τη μεριά τους τόσο ο πρόεδρος του ΟΛΒ Γιάννης Πρίγκος, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος Δ. Θεοδώρου, αναφέρθηκαν σε όλο το ιστορικό που αφορά στην κρουαζιέρα στο λιμάνι.

Κατά τα δύο τελευταία χρόνια, όπως τον ενημέρωσαν, ο αριθμός των τουριστών που διακινήθηκε στο λιμάνι ήταν το 2008 35.655 και το 2009 38.592, ενώ για το 2010 διακινήθηκαν 32 κρουαζιερόπλοια και 21.455 τουρίστες.

Οι προβλέψεις για το 2012, όπως τόνισαν οι υπεύθυνοι του ΟΛΒ, είναι ενθαρρυντικές και προβλέπεται μια αύξηση του αριθμού που θα ξεπερνά τις αφίξεις του 2009. Προβλέψεις, που όπως τόνισαν οι υπεύθυνοι του ΟΛΒ, είναι συνάρτηση μιας σειράς παραγόντων, όπως το συνολικό κόστος προσέγγισης, η απόδοση της προσέγγισης από την άποψη πωλήσεων εκδρομών και οργανωμένων δραστηριοτήτων κ.λ.π.

Με αφορμή τη χθεσινή συνάντηση που είχαν με τον πρόεδρο της ΟΕΜΑ ο πρόεδρος του ΟΛΒ Γιάννης Πρίγκος έκανε την παρακάτω δήλωση:

«Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε θέσαμε σαν στόχο όπως η προωθητική προσπάθεια του ΟΛΒ να έχει ως υπόβαθρο μια τεχνοκρατική αξιολόγηση των δυνατοτήτων που παρέχει το λιμάνι ως υποδομή, ως θέση σε σχέση με εμπορικά δρομολόγια και ως σημείο πρόσβασης σε κερδοφόρες δραστηριότητες στεριάς. Πρέπει επίσης να εξεταστεί η όσο το δυνατόν πληρέστερη ανάδειξη των εναλλακτικών προτάσεων που υπάρχουν ή που θα μπορούσαν να δημιουργηθούν με σκοπό τον εμπλουτισμό της ελκυστικότητας του Βόλου από την άποψη της δυνητικής απόδοσής του για τις εταιρίες.

Η απαγορευτική τοποθέτηση του Υπουργού Οικονομικών για την κατασκευή των Μεσογειακών Χωριών δεν θα πρέπει να θεωρηθεί σαν μια ακόμη χαμένη ευκαιρία για την περιοχή. Δυστυχώς, η κρισιμότητα της κατάστασης της χώρας μας μάς υποχρεώνει να αναζητούμε σε όλα εναλλακτικές λύσεις. Πίσω από κάθε δυσκολία καλούμαστε να αναδείξουμε νέα ευκαιρία, να μετατρέψουμε το μειονέκτημα σε πλεονέκτημα.

Και αυτό πιστεύω θα ισχύει για την περίπτωση των Μ.Α. σε σχέση με το λιμάνι και την ευρύτερη περιοχή.

Μια επένδυση της τάξης των 6 εκατομμυρίων ευρώ (τουλάχιστον για το κομμάτι που μας αφορά) είναι δυσανάλογα μικρή με το ποσό των 190 εκατομμυρίων ευρώ με επίσης ανάστροφη δυναμική για το μέλλον (θετική).

Η συνέργεια και η ομοφωνία των εμπλεκομένων (Περιφερειάρχης, Δήμαρχος, ΟΕΜΑ) καλείται να εμπεδώσει στην πράξη την περιφερειακή συνείδηση και να αποτελέσει εφαλτήριο για ένα πρώτο θετικό δείγμα στην τροχιά ανάπτυξης της περιοχής.

Η εξίσωση πρέπει να είναι απλή και οι παράμετροι μειωτικοί με αυξητικό βάρος και όχι το αντίθετο, αν θέλουμε να δούμε αποτελέσματα με πρακτικό αποτέλεσμα».

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου