Σημεία πληροφόρησης στο Δήμο Βόλου για ΚΕΑ και αιτήσεις προς τη ΔΕΔΔΗΕ

Τελευταία ενημέρωση: 2018-04-11, 13:28:55
Σημεία πληροφόρησης στο Δήμο Βόλου για ΚΕΑ και αιτήσεις προς τη ΔΕΔΔΗΕ

Ο Δήμος Βόλου με στόχο για την ταχύτερη και με τη ελάχιστη δυνατή ταλαιπωρία των πολιτών – ωφελουμένων του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης (ΚΕΑ) και για την πληροφόρηση των πολιτών  για τις αιτήσεις προς ΔΕΔΔΗΕ (μειωμένο οικιακό τιμολόγιο ΔΕΗ) όρισε 4 σημεία πρόσβασης για τα ΚΕΑ και 14 για κατάθεση αιτήσεων προς ΔΕΔΔΗΕ.

Τα σημεία πρόσβασης στο Δήμο Βόλου για το ΚΕΑ και είναι τα εξής:

Σημεία Πρόσβασης για αιτήσεις ΔΕΔΔΗΕ της Διεύθυνσης Πρόνοιας

Αρ.

ONOMA XΡΗΣΤΗ

ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΚΕΑ

Ε ΜΑΙL

1

ΔΗΜΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΤΜ.ΚΟΙΝ.ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

2ας Νοεμβρίου 129

 

ΕΝΑΝΤΙ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

9:00 ΜΕ 13:00

a.dimou@volos-city.gr

2

ΣΜΠΟΡΟΥ ΖΩΗ

ΚΑΠΗ ΄΄ΘΕΟΦΙΛΟΣ΄΄

 

ΕΝΑΝΤΙ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ

ΔΕΥΤΕΡΑ

10:00 ΜΕ 12:00

ΤΕΤΑΡΤΗ

10:00 ΜΕ 12:00

z.smporou@volos-city.gr

3

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΙΑ

 

(ΚΤΙΡΙΟ ΣΤΡΕΦΤΑΡΗ)

ΤΟΠΑΛΗ 97 -ΓΑΛΛΙΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ, ΤΡΙΤΗ

9:00 ΜΕ 14:00

antonelaki@yahoo.gr

4

ΜΥΡΙΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΝΑ

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΙΑ

 

(ΚΤΙΡΙΟ ΣΤΡΕΦΤΑΡΗ)

ΤΟΠΑΛΗ 97 -ΓΑΛΛΙΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ,ΤΡΙΤΗ, ΤΕΤΑΡΤΗ

9:00 ΜΕ 13:00

marinmyr@gmail.com

 Σημεία Πρόσβασης ΚΕΑ και πληροφόρησης για τις αιτήσεις προς ΔΕΔΔΗΕ στο Δήμο Βόλου

Αρ.

Σημείο

Ημέρες και ώρες εξυπηρέτησης

Επικοινωνία

1

Κέντρο Κοινότητας

2ας Νοεμβρίου 129, πρ. Υγειονομικό

Καθημερινά

09:00-13:00

Άτομο επαφής σημείου:

Σταυρούλα Καρτσιδήμα

 

Τηλέφωνο: 24210-68488

email: stauroula2011@gmail.com

2

Διεύθυνση Πρόνοιας

(2ας Νοεμβρίου 129, πρ. Υγειονομικό)

Καθημερινά

09:00-13:00

Άτομο επαφής σημείου:

Κατερίνα Δήμου

a.dimou@volos-city.gr

3

Σημείο Πρόσβασης: Αλιβέρι Ν. Ιωνίας

(Κέντρο Στήριξης Ρομά Αλιβερίου)

Καθημερινά

11:00-15:00

Άτομο επαφής σημείου:

Ιουλία Τριανταφύλλου

 

Τηλέφωνο: 24210-85841

email: iak.ionia@gmail.com

4

Σημείο Πρόσβασης: Αγ. Παρασκευή Βόλου

(Κέντρο Στήριξης Ρομά Αγ. Παρασευής)

Καθημερινά

11:00-15:00

Άτομο επαφής σημείου:

Μαρία Γκρούγια

 

Τηλέφωνο: 24210-54870

email: grougia@kekpa.gr 

5

Σημείο Πρόσβασης: ΠΟΡΤΑΡΙΑ

(Κατηχώρι, γραφείο ΒΣΣ)

 

 

κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας

 

Άτομο επαφής σημείου: Παπουτσή Αργυρούλα

 

Τηλέφωνο: 2428099938

email: helpathomeportarias@gmail.com

6

Σημείο Πρόσβασης: ΛΕΧΩΝΙΑ

(Δημοτικό Κατάστημα Άνω Λεχωνίων)

 

Πέμπτη 09:00-12:00

 

Άτομο επαφής σημείου:

Ευανθία Σταμάτη

 

Τηλέφωνο: 2428093207 (εσωτερική γραμμή 2)

email: evamaria50505@gmail.com

7

Σημείο Πρόσβασης: ΑΓΡΙΑ

 ( Δημοτικό Κατάστημα Αγριάς)

 

Πέμπτη 10:00-12:30

Άτομο επαφής σημείου:

Ευανθία Σταμάτη

 

Τηλέφωνο: 2428350023

email: evamaria50505@gmail.com

8

Σημείο Πρόσβασης: ΔΡΑΚΕΙΑ

(Δημοτικό κατάστημα, γραφείο ΒΣΣ)

 

κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας

Άτομο επαφής σημείου: Συμεωνία Μανωλάκη

 

Τηλέφωνο: 2428096220

email: mina.manolaki@gmail.com

 

9

Σημείο Πρόσβασης: ΑΓΙΟΣ ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ (Δημοτικό κατάστημα)

 

κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας

 

Άτομο επαφής σημείου: Συμεωνία Μανωλάκη

 

Τηλέφωνο: 2428096200

email: mina.manolaki@gmail.com

 

10

Σημείο Πρόσβασης:

ΝΕΑ ΑΓΧΙΑΛΟΣ

(πρώην Δημαρχείο, γραφείο ΒΣΣ )

 

Δευτέρα και Πέμπτη

09:0-12:00

Άτομο επαφής σημείου:

Θάλεια Ναρλή

 

Τηλέφωνο: 2428350305

email: giayri@yahoo.gr

 

11

Σημείο Πρόσβασης: ΑΙΣΩΝΙΑ

(πρώην Δημαρχείο, γραφείο ΒΣΣ )

 

Τρίτη και Παρασκευή

8:30 - 11:30

Άτομο επαφής σημείου:

Ευγενία Τζιότζιου

 

Τηλέφωνο: 2421353629

email: tz_jenny@yahoo.gr

 

12

Σημείο Πρόσβασης: ΒΟΛΟΣ, ΠΕΡΙΟΧΗ ΝΕΩΝ ΠΑΓΑΣΩΝ

(Κοινωνικό Κέντρο Αλυκών)

 

Δευτέρα και Πέμπτη

09:00 - 10:30

 

Άτομο επαφής σημείου: Ελευθερία Χορέμη

 

Τηλέφωνο: 2421087366, 2421087394

email: lelia_choremi@hotmail.com

 

13

Σημείο Πρόσβασης: ΒΟΛΟΣ ΠΕΡΙΟΧΗ ΝΕΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΑΣ  (Κοινωνικό Κέντρο Νέας Δημητριάδας )

 

Τετάρτη 10:00-13:00

Άτομο επαφής σημείου:

Άννα - Μαρία Ελευθεριάδου

 

Τηλέφωνο: 2421071291

email: anna21@hotmail.gr

 

14

Σημείο Πρόσβασης: ΒΟΛΟΣ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ 

(Κοινωνικό Κέντρο Αγίων Αναργύρων )

 

Δευτέρα  09:00-13:00

Άτομο επαφής σημείου:

Ευθυμία Τζερεμέ

 

Τηλέφωνο: 2421066175

email: efitzereme000@hotmail.com

 

 ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΧΡΕΩΝ ΔΕΔΔΗΕ

Οι καταναλωτές που έχουν αποσυνδεθεί από το δίκτυο παροχής υποβάλλουν αίτηση, η οποία επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του νόμου 1599/1986 ως προς τα δηλωθέντα στοιχεία, προς τις Επιτροπές που συγκροτούνται, ως ανωτέρω, προσκομίζοντας τα εξής δικαιολογητικά:

  1. δήλωση εισοδήματος φυσικών προσώπων (Ε.1) του τελευταίου φορολογικού έτους όλων των μελών του νοικοκυριού
  2. δήλωση στοιχείων ακινήτων (Ε.9) όλων των μελών του νοικοκυριού, εφόσον προβλέπεται η υποχρέωση υποβολής
  3. πράξη διοικητικού προσδιορισμού του φόρου εισοδήματος (εκκαθαριστικό) του τελευταίου φορολογικού έτους όλων των μελών του νοικοκυριού
  4. πράξη διοικητικού προσδιορισμού του Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.I.A.) του τελευταίου φορολογικού έτους όλων των μελών του νοικοκυριού
  5. πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
  6. γνωμάτευση πιστοποίησης αναπηρίας από ΚΕ.Π.Α για νοικοκυριό που στη σύνθεση του περιλαμβάνει και άτομο ή άτομα με αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω
  7. βεβαίωση του ασφαλιστικού φορέα ή Κρατικού Νοσοκομείου, με την οποία πιστοποιείται η ανάγκη κατ’ οίκον χρήσης συσκευής μηχανικής υποστήριξης απαραίτητης για τη ζωή ατόμου ή ατόμων που περιλαμβάνονται στην σύνθεση του νοικοκυριού. Σε περίπτωση που οποιοδήποτε εισοδηματικό ή περιουσιακό στοιχείο ή η σύνθεση του νοικοκυριού έχει μεταβληθεί κατά το φορολογικό έτος 2017, απαιτείται η προσκόμιση οποιουδήποτε δικαιολογητικού τεκμηριώνει τη μεταβολή (καταστάσεις μισθοδοσίας τελευταίου έτους όλων των μελών του νοικοκυριού, συμβόλαια πώλησης ή αγοράς, δωρεάς, παραχώρησης ή κατασχετήριο, πρόσφατο πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης κ.α).

Οι Επιτροπές κατά την διαδικασία αξιολόγησης των προσκομιζόμενων δικαιολογητικών , μπορούν είτε να ζητούν την προσκόμιση περαιτέρω στοιχείων είτε να διενεργούν κοινωνική έρευνα και κατ’ οίκον επισκέψεις για επιτόπια επαλήθευση της σύνθεσης και των συνθηκών διαβίωσης του νοικοκυριού.

  • Κατόπιν τούτων, ελέγχουν αν πληρούνται τα κριτήρια του άρθρου 2 και αποφασίζουν για την αποδοχή ή την απόρριψη της αίτησης.

Οι Επιτροπές είναι υποχρεωμένες να κοινοποιούν ανά μήνα τις αποφάσεις στην Διεύθυνση Ηλεκτρικής Ενέργειας του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.


Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
2
+
1
=