ΤΟΠΙΚΑ

Πρόγραμμα 100 ημερών για τον τουρισμό

πρόγραμμα-100-ημερών-για-τον-τουρισμό-480165

Τη βαρύτητα που δίνει στην τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλίας τόνισε ο νεοεκλεγείς Περιφερειάρχης κ. Κώστας Αγοραστός, ο οποίος επισκέφθηκε την 26η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Φιλοξένια» στη Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Αγοραστός συναντήθηκε με τον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλο Γερουλάνο, ενώ επισκέφθηκε τα περίπτερα των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων της Θεσσαλίας.
«Στην εποχή μας είναι καταστροφικό να υπάρξει αδράνεια και «απώλεια στήριξης» ειδικά στον τουρισμό που οι πρώτοι μήνες κάθε έτους επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό όλη την επιχειρηματική περίοδο», επισήμανε σε δηλώσεις του και επαναβεβαίωσε ότι προχωρά στην υλοποίηση του προγράμματος 100 ημερών για την Τουριστική Ανάπτυξη,το οποίο είχε παρουσιάσει προεκλογικά και είχε εκπονηθεί σε συνεργασία με τους φορείς που δραστηριοποιούνται στον Τουρισμό κι ειδικά με τις Ενώσεις Ξενοδόχων και τις Ενώσεις Ενοικιαζόμενων Δωματίων.
Προσανατολισμός μας είναι να αξιοποιήσουμε το μεταβατικό διάστημα με άριστο τρόπο», υπογράμμισε ο κ. Κώστας Αγοραστός και ανέφερε ότι θα εφαρμοστούν τα προγράμματα τουριστικής προβολής, όπως έχουν εκπονηθεί από τις Νομαρχιακές Επιτροπές Τουριστικής Προβολής και τα οποία «τρέχουν», ενώ θα προσαρμοστούν στο νέο σχεδιασμό οι συμμετοχές σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις του χειμώνα.
Παράλληλα, όπως ανέφερε, θα ενεργοποιηθούν τα κανάλια επικοινωνίας και συνεργασίας με τους ανθρώπους και τους φορείς που ως τώρα έχουν κάνει σημαντικότατη δουλειά και περιμένουν την ευρεία στήριξη και τον άψογο συντονισμό από τον κεντρικό φορέα, την Περιφέρεια Θεσσαλίας.
Ο κ. Αγοραστός ανακοίνωσε ότι ξεκινά άμεσα η συμπληρωματική καταγραφή υποδομών, ώστε να εφαρμοστεί αλλού πιλοτικά κι αλλού σε πλήρη έκταση το νέο σχέδιο μάρκετινγκ.
Ο νεοεκλεγείς περιφερειάρχης Θεσσαλίας εξέφρασε για άλλη μια φορά την πεποίθησή του ότι «η Θεσσαλία έχει τα εργαλεία και τις δυνατότητες να σχεδιάσει ένα δυναμικό πρόγραμμα τουριστικής ανάπτυξης.
Θεωρούμε εξαιρετικά θετικό ότι το σύνολο των ανθρώπων, που εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα με όλα τα ζητήματα τουριστικής ανάπτυξης, επιδεικνύουν διάθεση συνεργασίας ώστε να συνδέουν το ατομικό τους καλώς εννοούμενο συμφέρον με τη γενική εικόνα».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου