ΤΟΠΙΚΑ

Χωρίς μηχανικό ο ΕΟΤ Θεσσαλίας

χωρίς-μηχανικό-ο-εοτ-θεσσαλίας-483402

Ορατός είναι ο κίνδυνος να χάσουν οι ξενοδόχοι της Μαγνησίας αλλά και ολόκληρης της Θεσσαλίας προγράμματα επενδύσεων για κατασκευή η βελτίωση υπαρχουσών μονάδων αλλά και να σταματήσει η λειτουργία τους αν δεν διαθέτουν το σήμα λειτουργίας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού εξαιτίας της έλλειψης μηχανικού στο παράρτημα Θεσσαλίας.

Πιο συγκεκριμένα ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) ολόκληρης της Θεσσαλίας μέχρι σήμερα είχε έναν μόνο Μηχανικό με αρμοδιότητα εγκρίσεων σχεδίων και ελέγχων. Ωστόσο σύμφωνα με καταγγελία της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας στο Υπουργείο Πολιτισμού, τον ΕΟΤ, την Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Θεσσαλίας και τους Υποψήφιους Περιφερειάρχες Θεσσαλίας πλέον η θέση είναι κενή με αποτέλεσμα να δημιουργούνται πολλαπλά προβλήματα.

«Στη θέση αυτή δεν υπάρχει πλέον κανένας Μηχανικός, παρόλο το πλεονάζον δυναμικό Μηχανικών που όλοι γνωρίζουμε ότι υπάρχει στις Νομαρχίες», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κωνσταντίνος Λεβέντης.

Όπως εξηγεί ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων ο μηχανικός του ΕΟΤ είναι αυτός που ελέγχει τα σχέδια των ξενοδοχείων αναφορικά με αναβαθμίσεις, την μετάβαση δηλαδή ενός ξενοδοχείου από μια κατηγορία σε υψηλότερη, τις προτάσεις για ένταξη σε επενδυτικά προγράμματα αλλά και τις λειτουργικές τακτοποιήσεις, την αποκατάσταση δηλαδή προβλημάτων που ίσως εμφανιστούν σε ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, ώστε να δοθεί το σήμα λειτουργίας του ΕΟΤ στα ξενοδοχεία.

Εν τω μεταξύ αν δεν καλυφθεί άμεσα η θέση στον ΕΟΤ Θεσσαλίας οι ξενοδόχοι αντιμετωπίζουν ορατά πια το κίνδυνο ενόψει του νέου αναπτυξιακού νόμου, ΕΣΠΑ κ.τ.λ., να χάσουν όλες τις νέες επενδύσεις ή επενδύσεις βελτίωσης των ήδη υπαρχουσών μονάδων καθώς η λύση να υποβάλλονται οι μελέτες στην ΠΥΤ Θεσσαλίας, η ΠΥΤ Θεσσαλίας να στέλνει τα σχέδια προς έλεγχο στην Αθήνα, να ελέγχονται εκεί και κατόπιν να επιστρέφουν στην ΠΥΤ Θεσσαλίας οδηγεί σε μια απίστευτη γραφειοκρατία και μια τεράστια καθυστέρηση.

Παράλληλα από τα παραπάνω προκύπτει ότι οι ξενοδόχοι, περίπου 60 στη Μαγνησία, είτε δεν θα μπορούν να λειτουργήσουν καθόλου είτε θα πρέπει να υπολειτουργούν έως ότου αποκτήσουν το απαραίτητο σήμα. «Το χρονοβόρο της διαδικασίας που μας ζητούν θα έχει τεράστιο κόστος σε εμάς. Ήδη οι τζίροι είναι πεσμένοι και οι μικροξενοδόχοι και οι μεγαλοξενοδόχοι ψάχνουν σημεία να πιαστούν. Τι θα κάνουν οι συνάδελφοι αν χρειαστεί να περιμένουν μήνες για να βγει το σήμα του ΕΟΤ και να δουλέψουν; Πρέπει άμεσα να βρεθεί λύση», τόνισε ο κ. Λεβέντης.

 

 

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου