ΤΟΠΙΚΑ

Αγανάκτηση για τις άδικες χρεώσεις sms

αγανάκτηση-για-τις-άδικες-χρεώσεις-sms-151889

Μεγάλη οργή και αγανάκτηση υπάρχει στους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας για τις χρεώσεις λογαριασμών με μηνύματα από πενταψήφια νούμερα, που φαίνεται ότι απασχολούν ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό καταναλωτών και πλέον βάζουν ευθέως θέμα εάν υπάρχει κανονισμός που να προστατεύει τον καταναλωτή από επιτήδειους.

Χθες, απευθύνθηκαν στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ άλλοι δύο πολίτες, καταγγέλλοντας ανεύθυνη και άδικη στάση εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, καθώς δεν τους προστάτεψαν από παρόμοια χρέωση. Συνολικά στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ από τις 28 Δεκεμβρίου έχουν γίνει έξι καταγγελίες.

Συγκεκριμένα, 49χρονη Βολιώτισσα διαμαρτυρήθηκε για τον λογαριασμό του περασμένου Νοεμβρίου που ήρθε στην ανήλικη κόρη της.

Όλα ξεκίνησαν όταν η 49χρονη παρέλαβε τον λογαριασμό τον Δεκέμβριο. Ο λογαριασμός ήταν φουσκωμένος και κίνησε υποψίες. Η Βολιώτισσα ζήτησε εξηγήσεις αρχικώς από την κόρη της. Όμως, η ανήλικη αποδείχτηκε ότι είναι επαρκώς ενημερωμένη για τα θέματα ασφαλούς χρήσης της κινητής τηλεφωνίας.

Δυσαρεστημένη η 49χρονη απευθύνθηκε ακολούθως στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και ζήτησε και έλαβε τον αναλυτικό λογαριασμό, διαπιστώνοντας ότι ένα από τα ποσά, ύψους 40 ευρώ, αφορούσε σε μήνυμα από πενταψήφιο νούμερο.

«Η κόρη μου δεν είχε απαντήσει στο μήνυμα. Παρόλα αυτά η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας το συμπεριέλαβε κανονικά στον μηνιαίο λογαριασμό. Έχουν δικαίωμα να συμπεριφέρονται έτσι;» διερωτήθηκε η 49χρονη.

Η συνδρομήτρια προχώρησε σε φραγή εισερχομένων μηνυμάτων από την εταιρεία που αντιστοιχούσε στο επίμαχο μήνυμα.

Στους λογαριασμούς που ακολούθησαν δεν διαπίστωσε άλλο παρόμοιο κρούσμα. «Ήμουν διατεθειμένη να προσφύγω στα δικαστήρια. Ειλικρινά θα έβαζα δικηγόρο. Δεν υπάρχει κανονισμός που να προστατεύει τους καταναλωτές; Μία άλλη εταιρεία θα μπορούσε να έχει χρεώσει ακόμη μεγαλύτερο ποσό» επισήμανε η ίδια.

Η δεύτερη καταγγελία

Παρόμοια καταγγελία με άδικες χρεώσεις sms έκανε χθες στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ και ένας 60χρονος Βολιώτης. Ο καταναλωτής χρεώθηκε στους δύο τελευταίους μηνιαίους λογαριασμούς με τα ποσά 20 ευρώ. Από τον Δεκέμβριο κιόλας είχε απευθυνθεί στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας με την οποία είναι συμβεβλημένος και είχε ζητήσει φραγή των μηνυμάτων, όμως αυτό δεν συνέβη. Ο 60χρονος λέει τώρα ότι έχει τη δέσμευση της εταιρείας ότι στον επόμενο λογαριασμό δεν θα ξανασυμβεί. Αναμένοντας την εξέλιξη της υπόθεσή τους, καταγγέλλει συμπαιγνία και απάτη, και τονίζει ότι εάν δεν υπάρξει άμεσα λύση τότε θα απευθυνθεί στη Δικαιοσύνη.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου