ΤΟΠΙΚΑ

«Παγωμένη» η εμπορική αγορά Βόλου και Νέας Ιωνίας

παγωμένη-η-εμπορική-αγορά-βόλου-και-157154

Υποτονική ήταν η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα Βόλου και Νέας Ιωνίας την περασμένη -πρώτη- εβδομάδα των εκπτώσεων, αν και ο εμπορικός κόσμος είχε προσδοκίες για αύξηση της κίνησης και ικανοποιητικές αγορές.

Παρά τις ελκυστικές τιμές, την ποιότητα των προϊόντων αλλά και την επάρκειά τους, τα εμπορικά καταστήματα δεν είδαν την κίνηση που ανέμεναν ενώ είχαν δείγματα ότι η έναρξη θα γινόταν με καλή δυναμική.

Ακόμη και την Κυριακή, που τα καταστήματα λειτούργησαν προαιρετικά, οι έμποροι δεν είδαν κίνηση στα μαγαζιά τους. Μάλιστα, η Κυριακή αυτή χαρακτηρίστηκε ως μία από τις χειρότερες καθιερωμένες Κυριακές του μέτρου.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου και Νέας Ιωνίας Αποστόλης Οντόπουλος λέει ότι η ίδια εικόνα υπάρχει παντού πανελλαδικά.

«Επικοινωνήσαμε και με τις εμπορικές αγορές άλλων πόλεων. Σε όλα τα εμπορικά κέντρα υπάρχει η ίδια τάση», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο εμπορικός κόσμος ανέμενε ότι οι εκπτώσεις θα κινηθούν καλά. «Είχαμε δείγματα ότι θα υπάρχει δυναμική. Όμως τελικά η πρώτη εβδομάδα δεν κύλησε ικανοποιητικά ούτε για τους κλάδους που δουλεύουν παραδοσιακά όπως είναι η ένδυση και υπόδηση» επισήμανε.

Ο κ. Οντόπουλος απέδωσε το μικρό αγροτικό ενδιαφέρον στο γεγονός ότι οι πληρωμές των μισθών και των συντάξεων έγιναν νωρίς τον Δεκέμβρη, αλλά και στις κακές καιρικές συνθήκες που επικράτησαν.

«Όλα λειτούργησαν συνδυαστικά. Η αγορά ούτως ή άλλως έχει στερέψει από ρευστό», ανέφερε, επισημαίνοντας ότι η ανταπόκριση ήταν πολύ κατώτερη των προσδοκιών, καθώς φαίνεται ότι υπάρχει μεγάλη αδυναμία.

Όπως είναι γνωστό, οι εκπτώσεις ξεκίνησαν τη Δευτέρα 8 Ιανουαρίου και θα διαρκέσουν μέχρι τις 5 Μαρτίου 2018.

Κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, ο Σύλλογος ενημερώνει ότι επιτρέπεται και η αναγραφή και της εμπορικής επικοινωνίας του ποσοστού έκπτωσης.

«Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερο από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία, ενώ στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη, με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό», προσθέτει η ανακοίνωση του Συλλόγου.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου