ΤΟΠΙΚΑ

Δικαιώθηκε για τις άδικες χρεώσεις sms μετά από προσφυγή –καταγγελία

δικαιώθηκε-για-τις-άδικες-χρεώσεις-sms-μ-168485

Χρεώθηκε με το ποσό των 60,84 ευρώ με μηνύματα από πενταψήφιο νούμερο τα οποία δεν έκανε δεκτά, αλλά προσέφυγε στο Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, πετυχαίνοντας όχι μόνο να μην πληρώσει το παρανόμως χρεωμένο ποσό στον λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας, αλλά και η εταιρεία που του είχε στείλει τα επίμαχα μηνύματα να του καταβάλλει το εν λόγω ποσό.

Με αφορμή πρόσφατο δημοσίευμα του ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥ για απάτη με θύμα 56χρονο που χρεώθηκε από πενταψήφιο νούμερο τον περασμένο Νοέμβριο με το ποσό των 20,17 ευρώ, αναγνώστης της εφημερίδας ενημέρωσε πως υπάρχει τρόπος δικαίωσης των θυμάτων από τέτοιου είδους άδικες χρεώσεις που, όπως λέει, δεν συνιστούν παρά μονάχα μία καλοστημένη απάτη.

Πρόκειται για τον κ. Γιώργο Χουστουλάκη, ο οποίος ενημέρωσε για τις έγγραφες καταγγελίες που έκανε, εκφράζοντας οργή και αγανάκτηση που η Πολιτεία επιδεικνύει ανοχή σε τέτοιου είδους φαινόμενα εις βάρος ανυποψίαστων πολιτών.

Στη δική του περίπτωση, μετά από έρευνα που έκανε διαπίστωσε ότι η εταιρεία που έστελνε τα μηνύματα έδρευε στην Κύπρο. Δυστυχώς, η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στην οποία είναι συνδρομητής δεν προστατεύει τους καταναλωτές από τα πενταψήφια νούμερα, αν και -όπως λέει ο ίδιος- στην ιστοσελίδα της ενημερώνει ότι χρεώνει μόνο τα εξερχόμενα μηνύματα.

Ο κ. Χουστουλάκης κατήγγειλε έτσι το περιστατικό στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και ταυτόχρονα κοινοποίησε την καταγγελία του και στο Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, και η Γενική Διεύθυνση Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων απάντησε στο αίτημά του και διαβίβασε την καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων για τις περαιτέρω ενέργειες.

«Πέτυχα έτσι να κερδίσω το δίκαιό μου. Η επίμαχη εταιρεία μού κατέβαλε το ποσό που μου χρέωσε χωρίς να πληρώσω ούτε ευρώ» ενημερώνει ο ίδιος ενώ προτρέπει όσους έχουν πέσει θύματα παρόμοιων υποθέσεων να πράξουν το ίδιο, και προσφέρεται να βοηθήσει και προς αυτήν την κατεύθυνση.

«Οι πολίτες σύσσωμοι θα πρέπει να αντιδράσουμε. Να συστήσουμε πανελλήνια ένωση πολιτών ελέγχου και καταγγελιών παράνομων χρεώσεων των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, με τις «θυγατρικές» αυτών και την επιβολή ανάλογων κυρώσεων» προτρέπει περαιτέρω.

Να επισημανθεί ότι οι αναφορές – καταγγελίες που έγιναν στον Συνήγορο του Καταναλωτή με ανάλογο περιεχόμενο το πρώτο εννεάμηνο του 2017 πανελλαδικά σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα ήταν αυξημένες κατακόρυφα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Ναυτεμπορικής» ανήλθαν στις 2.181, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 55,6%.

Σε αυτή την κατεύθυνση, η ανεξάρτητη αρχή έχει ζητήσει από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων τη λήψη προληπτικών μέτρων, με βασικότερο την τροποποίηση και τη συμπλήρωση του Κώδικα Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης, ώστε να προστατευθούν αποτελεσματικά τα δικαιώματα των καταναλωτών.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου