ΤΟΠΙΚΑ

«Συνωστισμός» μαθητών για ενισχυτική διδασκαλία

συνωστισμός-μαθητών-για-ενισχυτικ-188492

Δείκτη του οικονομικού προβλήματος που αντιμετωπίζουν ολοένα και περισσότερα νοικοκυριά, αδυνατώντας να παρέχουν ακόμη και τα βασικά για την εκπαίδευση των παιδιών τους, αποτελεί η αυξανόμενη συμμετοχή μαθητών των γυμνασίων στα σχολικά κέντρα ενισχυτικής διδασκαλίας, που ξεκίνησαν να λειτουργούν στη Μαγνησία. Μολονότι τα μαθήματα ξεκίνησαν την περασμένη Τετάρτη, ακόμη και χθες εγγράφονταν μαθητές και μάλιστα σε περισσότερα του ενός μαθήματα, δηλώνοντας την πρόθεσή τους να σταματήσουν και τα φροντιστήρια.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Σύμφωνα με την υπεύθυνη εκπαιδευτικών θεμάτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, Ρηγώ Φασουράκη, συνεχώς εγγράφονται μαθητές για να παρακολουθήσουν μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας. Οι διευθυντές των γυμνασίων, προσθέτουν καθημερινά μαθητές που έχουν εκδηλώσει την πρόθεση να παρακολουθήσουν φροντιστηριακά μαθήματα.

Ακόμη και μαθητές που γράφτηκαν για να παρακολουθήσουν ένα μάθημα, πλέον εγγράφονται και σε δύο και τρία μαθήματα, αποφασίζοντας να αφήσουν τα φροντιστήρια και να παρακολουθούν φροντιστηριακά μαθήματα αμέσως μετά τη λήξη του σχολικού ωραρίου.

Στο πλαίσιο του προγράμματος ενισχυτικής διδασκαλίας που γίνεται μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων, οι μαθητές μπορούν να παρακολουθούν τα εξής μαθήματα: νεοελληνική γλώσσα, αρχαία ελληνικά, μαθηματικά, φυσική, χημεία και αγγλικά. Τα μαθήματα ολοκληρώνονται έως τις 4:30 το απόγευμα.

Στη Μαγνησία έχουν εγκριθεί και λειτουργούν 17 σχολικά κέντρα ενισχυτικής διδασκαλίας στα εξής γυμνάσια: 3ο Βόλου, 7ο Βόλου, 8ο Βόλου, 10ο Βόλου, 2ο Ν. Ιωνίας, Αγχιάλου, φυλακών Κασσαβέτειας, 1ο Αλμυρού, Καναλίων, Σούρπης, Αγριάς, Τσαγκαράδας, Μηλεών, Σκιάθου, Σκοπέλου, Γλώσσας Σκοπέλου, Αλοννήσου. Στο πλαίσιο των ΣΚΕΔ, λειτουργούν 138 τμήματα στη χερσαία και 63 τμήματα στη νησιωτική Μαγνησία.

Φέτος, η σύσταση και λειτουργία των ΣΚΕΔ έγινε μία εβδομάδα νωρίτερα. «Ως θεσμός είναι πραγματικά πολύ χρήσιμος για τους μαθητές που έχουν αδυναμία σε ένα ή περισσότερα από τα λεγόμενα «βασικά» μαθήματα. Το ζητούμενο είναι να ξεκινά η ενισχυτική διδασκαλία νωρίτερα, με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, προκειμένου οι μαθητές να έχουν την υποστήριξη που χρειάζονται στα μαθήματα και να μην αναγκάζονται να πηγαίνουν σε φροντιστήρια», σημείωσε η κ. Φασουράκη.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου