ΤΟΠΙΚΑ

Στον Βόλο συναντήθηκαν τα θρυλικά αυτοκίνητα Mini cooper

στον-βόλο-συναντήθηκαν-τα-θρυλικά-αυτ-200441

Χειρόφρενο στον Βόλο τράβηξαν χθες τα θρυλικά μίνι κούπερ του Athens Mini Club, μετά από πρόσκληση της Λέσχης Κλασικών Οχημάτων Βόλου. Από τις 11 το πρωί και μετά, στην παραλία, μπροστά από το Ηρώο, οι λάτρεις του αυτοκινήτου που… έγραψε ιστορία, είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά τα mini cooper, ενός αυτοκινήτου που φέρει την υπογραφή Έλληνα σχεδιαστή, και που από την Αγγλία κυκλοφόρησε σε όλον τον κόσμο, και έχει φθάσει -σε πιο μοντέρνα εκδοχή- και στις μέρες μας.

Τα θρυλικά αυτοκίνητα κατέκλυσαν τους δρόμους του Βόλου, καθώς η Λέσχη Κλασσικών Οχημάτων Βόλου διοργάνωσε ένα vintage αντάμωμα, το οποίο ξεκίνησε από την αρχή της Ιάσονος και κατέληξε στην παραλία του Βόλου. Εκεί απονεμήθηκαν και τα αναμνηστικά στους συμμετέχοντες.

Η εκδήλωση με τη συγκέντρωση των παλιών Mini Cooper πραγματοποιήθηκε μπροστά από το κτίριο του Πανεπιστημίου. Σε δήλωση του ο πρόεδρος της Λέσχης Κλασσικών Οχημάτων Βόλου Τέλης Δουλόπουλος είπε πως «πρόκειται για μια ευκαιρία να διαφημιστούν ο Βόλος και το Πήλιο και παράλληλα να τονωθεί οικονομικά η τοπική αγορά, καθώς τα πληρώματα των Mini Cooper και οι συνοδοί τους είναι εκατοντάδες άτομα».

Ο κ. Δουλόπουλος αναφέρθηκε ακόμη και στα προβλήματα που έχει δημιουργήσει στη μετακίνηση των ιστορικών αυτοκινήτων η αλλαγή της νομοθεσίας.

Όπως εξήγησε, «προβλέπεται μεταφορά των ιστορικών αυτοκινήτων σε τρέιλερ κι όχι κίνηση στους δρόμους, προκειμένου να συμμετέχουν σε εκδηλώσεις για τους φίλους του αυτοκινήτου. Αυτό αποτέλεσε ανασταλτικό παράγοντα για πολλούς ιδιοκτήτες ιστορικών οχημάτων να συμμετέχουν στην έκθεση στο Βόλο», εξήγησε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, ο πρόεδρος της Λέσχης Κλασικών Οχημάτων Βόλου Τέλης Δουλόπουλος, επισημαίνοντας ότι υπάρχει φόβος επιβολής «τσουχτερών» προστίμων που μπορεί να αγγίζουν ακόμη και τις 3.000 ευρώ.

Όσα αυτοκίνητα βρέθηκαν χθες στην παραλία εξακολουθούν να κυκλοφορούν στους δρόμους και οι ιδιοκτήτες τους καταβάλλουν τέλη κυκλοφορίας και όλα όσα προβλέπονται από τον νόμο.

Μιλώντας για την ιστορία του mini cooper, ο κ. Δουλόπουλος, αναφέρθηκε στον εμπνευστή του πρωτοποριακού για τη δεκαετία του ’50 αυτοκινήτου, που ήταν Έλληνας. Ο Αλέξανδρος Ισιγόνης ήταν ο σχεδιαστής του mini cooper, ενός μικρού σε όγκου αυτοκινήτου, όταν δεν υπήρχε καν συζήτηση για θέμα κατανάλωσης καυσίμων ή πάρκινγκ. «Το επινόησε με βάση τη ματιά του στο μέλλον», σχολιάζει ο κ. Δουλόπουλος, υπογραμμίζοντας ότι στην εποχή του είχε κάνει ρεκόρ πωλήσεων.

«Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο θρύλο, που πρωταγωνίστησε σε ταινίες, όπως το «Ληστεία αλά ιταλικά», που το προτίμησαν πολλοί καλλιτέχνες όπως ο Paul Mc Cartney των Beatles και που στη μεταπώληση δεν χάνει μεγάλο μέρος της αξίας του», ανέφερε ο κ. Δουλόπουλος.

Το αυτοκίνητο σταμάτησε να κατασκευάζεται τη δεκαετία του ’80, μέχρι που αποφάσισε να το επαναφέρει η BMW, με παρεμβάσεις στον σχεδιασμό και τον κινητήρα του.

Ήδη από προχθές, ιδιοκτήτες των mini cooper μαζί με τις οικογένειές τους αλλά και φίλοι των ιστορικών οχημάτων από κάθε γωνιά της Ελλάδας, είχαν καταλύσει στην περιοχή. «Η έκθεση είναι από μόνη της ένα γεγονός που ενισχύει τουριστικά και οικονομικά την περιοχή μας», ανέφερε ο κ. Δουλόπουλος για τη σημασία της σημερινής διοργάνωσης.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου