ΤΟΠΙΚΑ

Πρωταγωνιστής ο Μουτζούρης στη διαφήμιση του Jumbo

πρωταγωνιστής-ο-μουτζούρης-στη-διαφή-216420

Χαρούμενες εικόνες, χαμογελαστά παιδικά πρόσωπα, κατακόκκινες γιορτινές πινελιές και το τρενάκι του Πηλίου σε πρώτο πλάνο, συνθέτουν τη χριστουγεννιάτικη διαφημιστική καμπάνια του Jumbo που προβάλλεται ήδη. Ο θρυλικός «Μουτζούρης» οδηγεί είκοσι πέντε παιδιά από τον Βόλο στη διαδρομή των Χριστουγέννων, υπενθυμίζοντας ότι οι αγαπημένες γιορτές μικρών και μεγάλων βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής.

Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, μετά το πρόσφατο δημοσίευμα για τη χριστουγεννιάτικη διαφημιστική καμπάνια του Jumbo, εξασφάλισε φωτογραφίες από τα γυρίσματα στο Πήλιο, που πραγματοποιήθηκαν στις αρχές της προηγούμενης εβδομάδας, με τη συνδρομή πολυμελούς συνεργείου.

Μηχανοδηγός του τρένου στη διαδρομή μέχρι τα Χριστούγεννα είναι ο ηθοποιός Γιάννης Ζωγράφος και συμμετέχουν τα παιδιά: Μάρκος Φτούλης, Λέων Τσουτσουλάκης, Στελίνα Χαντζιάρα, Κωνσταντίνος Μαρινόπουλος, Παναγιώτης Τσαντίκος, Γιώργος Μπουραζάς, Αγγελος και Σαμπιάνα Τσάνι, Αμαλία Βουτσινά, Μάξιμος Καραμπέρης, Μιχάλης Ηλιάδης, Μαριάννα Τσερβινιώτη, Γιάννης Βαρδάκης, Μαρία Haziz, Βασιλική Παπαδοπούλου, Αλεξάνδρα Καραβασάνη, Βιολέτα Βερτζίνη, Νίκος και Ιωάννα Φαναριώτη, Δομηνίκα Χρήστου, Ερρικα Κεσμετζή, Ακίρα και Κίντζη Μουρδουκούτας και Prince Kuworte.

Το σενάριο του διαφημιστικού είναι εμπνευσμένο από την ταινία «Πόλαρ εξπρές» και πλαισιώνεται από τη μουσική της ταινίας, στην οποία έχουν προσαρμοστεί ελληνικοί στίχοι.

Η μεγάλη πέτρινη γέφυρα και οι ομορφιές του Πηλίου συνέθεσαν ένα σκηνικό μαγείας για το «Πόλαρ εξπρές», που σηματοδοτεί την αντίστροφη μέτρηση μέχρι τα Χριστούγεννα, με το τρενάκι του Πηλίου να φοράει τα γιορτινά του, καθώς ακολουθεί τη διαδρομή μέχρι την πιο χαρούμενη γιορτή του χρόνου.

Ο Βολιώτης Πολύκαρπος Ζαλώνης, πρόεδρος της διαφημιστικής εταιρείας με την οποία συνεργάζεται η συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτων, δήλωσε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ότι: «Προσπαθούμε πάντα να δίνουμε στον κόσμο χαρά, γιατί την έχουμε όλοι ανάγκη, και τη μαγεία που χρειαζόμαστε στην καθημερινότητά μας. Οσο πιο πιεστικές γίνονται οι καταστάσεις, όταν ανοίγουμε ένα μεγάλο παράθυρο για να αναπνεύσουμε, η ζωή μας γίνεται καλύτερη».

Τα παιδιά, ηλικίας 7 έως 12 ετών που συμμετέχουν στη χριστουγεννιάτικη διαφημιστική καμπάνια, γεμίζουν με συναισθήματα χαράς την αντίστροφη διαδρομή μέχρι τα Χριστούγεννα, υπενθυμίζοντας στα παιδιά όλου του κόσμου ότι είναι η ώρα της γλυκιάς προσμονής, για το καλύτερο που θα έρθει.

ΓΛ. ΥΔΡ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου