ΤΟΠΙΚΑ

Νέο οργανόγραμμα στον ΕΦΚΑ

νέο-οργανόγραμμα-στον-εφκα-317187

Σταδιακά αναμένεται να ξεκινήσει η εφαρμογή του νέου οργανογράμματος του ΕΦΚΑ στο Βόλο. Ο ενιαίος φορέας κοινωνικής ασφάλισης με τη νέα του μορφή προσδιορίζεται χρονικά ότι θα λειτουργήσει μέσα στο 2018.

Από την Αθήνα έχουν ήδη δοθεί οι πρώτες οδηγίες για το πλάνο μετάβασης από το υφιστάμενο στο νέο οργανωτικό σχήμα του φορέα. Σύμφωνα με τους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ στο Βόλο πρόκειται για ένα δύσκολο εγχείρημα, το οποίο θα κριθεί στην πράξη κατά πόσο θα είναι λειτουργικό με δεδομένο ότι ήδη ο όγκος δουλειάς σε όλα τα νευραλγικά τμήματα και τις υπηρεσίες του υπερταμείου είναι μεγάλος, αφού εξυπηρετεί πλέον ασφαλισμένους και συνταξιούχους όλων των πρώην ασφαλιστικών ταμείων.

Στον Βόλο σύμφωνα με το νέο οργανόγραμμα αναμένεται να λειτουργήσουν δύο παραρτήματα του ΕΦΚΑ.

Το ένα στο κτίριο ιδιοκτησίας του ΙΚΑ στο οποίο λειτουργούν και σήμερα όλες οι υπηρεσίες του ΕΦΚΑ και το δεύτερο σε κτίριο το οποίο είναι ιδιοκτησίας του πρώην ασφαλιστικού ταμείου ΟΑΕΕ στην οδό Ροζού.

Επίσης, σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει μέχρι σήμερα γνωστά στον Αλμυρό θα συνεχίσει κανονικά τη λειτουργία του το Γραφείο Εξυπηρέτησης του ΕΦΚΑ, όπως γίνονταν αντίστοιχα με το Γραφείο Κοινωνικής Ασφάλισης του ΙΚΑ, ενώ για τις Σποράδες προβλέπεται να παραμείνουν κανονικά εν λειτουργία όλες οι υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση ασφαλισμένων και συνταξιούχων των ασφαλιστικών ταμείων τα οποία πλέον λειτουργούν υπό την ομπρέλα του ΕΦΚΑ.

Να σημειωθεί επίσης ότι, μέχρι το τέλος του έτους, θα πρέπει να είναι έτοιμος και ο ενιαίος κανονισμός παροχών του ΕΦΚΑ, μέσω του οποίου όλες οι παρεχόμενες υπηρεσίες στους εκατομμύρια έμμεσα και άμεσα ασφαλισμένους του υπερταμείου θα καθοριστούν με ενιαίους όρους, ώστε να υπάρχει ενιαία αντιμετώπιση όλων των ασφαλισμένων.

Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων εκτιμούν, ωστόσο, ότι πριν από την πλήρη εφαρμογή του νέου οργανογράμματος θα πρέπει να έχει διευκρινιστεί πλήρως και τι μέλλει γενέσθαι με το θέμα της είσπραξης των εισφορών, καθώς θεωρείται πως για το συγκεκριμένο ζήτημα υπάρχουν θολά σημεία, μίας και κάποια στιγμή είχε διαρρεύσει πως υπάρχει μνημονιακή υποχρέωση για την παραχώρηση των αρμοδιοτήτων της είσπραξης των εισφορών στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Σε αυτή την περίπτωση μία μεγάλη μερίδα εργαζομένων εκφράζει προβληματισμό πως θα πρέπει να αλλάξει ξανά το οργανόγραμμα, ενώ το ίδιο ισχύει για τη Διεύθυνση Αξιοποίησης Περιουσίας, αφού, όπως εκτιμούν οι εργαζόμενοι, δεν είναι γνωστός ο τελικός χαρακτήρας και το διαχειριστικό καθεστώς που πρόκειται να ισχύσει.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου