ΤΟΠΙΚΑ

1.400 επικίνδυνα δέντρα στην πόλη του Βόλου

1-400-επικίνδυνα-δέντρα-στην-πόλη-του-βόλο-331469

Ακρως επικίνδυνα έχουν χαρακτηριστεί περί τα 1.400 δέντρα, στη συντριπτική τους πλειοψηφία ευκάλυπτοι, που «κάηκαν» από τον παγετό του περασμένου Φεβρουαρίου.

Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Πρασίνου, Αποστόλη Μαλαματίνη, τα δέντρα θα πρέπει άμεσα να κοπούν, καθώς είναι ξερά και ως εκ τούτου άκρως επικίνδυνα για την ασφάλεια των πολιτών, διερχόμενων οδηγών αλλά και ανθρώπινης περιουσίας, αν επικρατήσουν ισχυροί άνεμοι και σπάσουν κλαδιά. Το μεγαλύτερο πρόβλημα με ξερούς ευκαλύπτους εντοπίζεται στην περιοχή γύρω από το χώρο του Old City.

Όπως ανέφερε ο κ. Μαλαματίνης, ο παγετός της περασμένης χειμερινής περιόδου έχει πλήξει μεγάλο τμήμα του φυτικού κεφαλαίου στον Βόλο. «Θα επιχειρήσουμε με τα μέσα που διαθέτουμε να κόψουμε τα ξερά δέντρα και στη συνέχεια θα ακολουθήσει πρόγραμμα εκρίζωσης», είπε «απαντώντας» στα αιτήματα πολιτών που διαμαρτύρονται για τους κομμένους κορμούς που έχουν απομείνει πάνω στα πεζοδρόμια.

Από την Υπηρεσία Πρασίνου έχει γίνει πλήρης καταγραφή της ζημιάς και στον προϋπολογισμό του 2018 του Δήμου Βόλου, θα υπάρχει αυξημένο κονδύλι για νέες φυτεύσεις προκειμένου να αποκατασταθεί το φυτικό κεφάλαιο και το περιβαλλοντικό ισοζύγιο στην πόλη.

Ο αντιδήμαρχος Πρασίνου επισημαίνει ότι δεν είναι μόνο τα δέντρα που κάηκαν από τον παγετό. Στην πόλη υπάρχουν καταγεγραμμένες εκατοντάδες κενές θέσεις δέντρων που είχαν αφαιρεθεί τα προηγούμενα χρόνια και δεν αντικαταστάθηκαν. Έμειναν μόνο τα σκάμματα πάνω στο πεζοδρόμιο, να θυμίζουν ότι κάποτε υπήρχαν δέντρα.

«Οι νέες φυτεύσεις θα ξεκινήσουν το δίμηνο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου και θα γίνουν με δέντρα που μπορούν να αντέξουν στο κλίμα της Ελλάδας», ανέφερε ο κ. Μαλαματίνης, και πρόσθεσε ότι έμφαση θα δοθεί σε πρώτη φάση στα πάρκα, όπως για παράδειγμα στο ελικοδρόμιο, όπου θα φυτευτούν συστοιχίες δέντρων. Πάρκα εντός της πόλης θα είναι η δεύτερη μέριμνα, και θα ακολουθήσουν οι νησίδες της Αναλήψεως, η κάλυψη των κενών θέσεων στα πεζοδρόμια της Ιάσονος και της Δημητριάδος, και στη συνέχεια θα υπάρξει μέριμνα για τα υπόλοιπα πεζοδρόμια στην πόλη, όσα έχουν πλάτος τουλάχιστον 1,5 μέτρο, προκειμένου να μην παρεμποδίζεται η διέλευση των πεζών.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου