Ανεμοστρόβιλοι σε βάζο... και άλλα πειράματα

Τελευταία ενημέρωση: 2017-07-07, 18:16:22
Ανεμοστρόβιλοι σε βάζο... και άλλα πειράματα

Πειράματα και βιωματικές δραστηριότητες της επιστήμης της Μετεωρολογίας, θα έχουν τη δυνατότητα να διεξάγουν 200 περίπου μαθητές στο πλαίσιο του καλοκαιρινού προγράμματος δημιουργικής απασχόλησης παιδιών του προγράμματος TALOS του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Την ερχόμενη Πέμπτη, από τις 9 το πρωί, στη Θόλο του κτιρίου Παπαστράτος, θα βρίσκεται η ομάδα του Εργαστηρίου Κλιματολογίας και Ατμοσφαιρικού Περιβάλλοντος του Τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αθηνών, που θα μυήσει τους μικρούς μαθητές στα μυστικά της επιστήμης της Μετεωρολογίας.

«Μέχρι πριν από λίγα χρόνια για να πάμε σε ένα άγνωστο μέρος χρειαζόταν να έχουμε μαζί μας χάρτες, να ψάχνουμε τις πινακίδες των δρόμων και να ρωτάμε τους περαστικούς. Πολλά έχουν αλλάξει από τότε, χάρις στους τεχνητούς δορυφόρους. Πόσα ξέρουμε όμως γι΄αυτούς; Γνωρίζετε ποια είδη δορυφόρων υπάρχουν, τι δουλειά κάνουν και πως έχουν ωφελήσει τη ζωή μας; Έχετε αναρωτηθεί πόσοι περιστρέφονται γύρω από τη γη αυτή τη στιγμή; Ξέρετε τι σχήμα και τι μέγεθος έχουν, πόσο ζουν και τι γίνεται όταν σταματήσουν να λειτουργούν; Έχετε ακούσει για τα διαστημικά νεκροταφεία και τα διαστημικά σκουπίδια; Είστε σίγουροι ότι το πεφταστέρι στο οποίο ευχηθήκατε, δεν ήταν δορυφόρος; Μπορείτε να φανταστείτε πως οι δορυφόροι θα αλλάξουν τη ζωή μας στα επόμενα χρόνια; Θα σας εντυπωσίαζαν οχήματα που οδηγούνται μόνα τους; Ελάτε να γνωρίσετε τα δορυφορικά μάτια που παρακολουθούν τη γη μέσα από ένα συναρπαστικό διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο συνδυάζει βίντεο, προσομοιώσεις, πειράματα και κατασκευές. Ελάτε να μάθετε πως η Ελλάδα και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσα από το πρόγραμμα Copernicus, στοχεύει να βελτιώσει τη ζωή μας, να προστατέψει το περιβάλλον και να αναπτύξει την οικονομία μας στο άμεσο μέλλον», είναι μερικά μόνο από τα πειράματα και τις βιωματικές δραστηριότητες που θα ζήσουν οι μαθητές.

Συμμετοχές στο giproias@uth.gr. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
2
+
3
=