ΤΟΠΙΚΑ

Τηρούν στάση αναμονής

τηρούν-στάση-αναμονής-851206

Χωρίς να αποκλείεται και νέα συνάντηση μεταξύ των δύο «μονομάχων» από πλευράς της Ν.Δ για τη στήριξη του κόμματος στο Δήμο Βόλου η Ρηγίλλης επέμεινε και χθες ότι στις 5 Σεπτεμβρίου θα ανακοινωθεί ο υποψήφιος του κόμματος.
Στον απόηχο της προχθεσινής συνάντησης στην Αθήνα, τόσο ο πρώην δήμαρχος Κυριάκος Μήτρου, όσο και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας Γιώργος Σπηλιόπουλος και τα επιτελεία τους, συζητούν και μετρούν «θετικά και αρνητικά», περιμένοντας το απόσταγμα των αποφάσεων του κόμματος.
Και οι δύο πλευρές εκτιμούν ότι η επίκληση τρίτης λύσης δεν είναι «υπαρκτή», αλλά χρησιμοποιείται κυρίως ως «μπαμπούλας» προκειμένου να αποφευχθεί -έστω στο παρά πέντε- δεύτερο ψηφοδέλτιο από το χώρο της Νέας Δημοκρατίας.
Αυτό φυσικά εμπεριέχει και το ρίσκο, παρατηρούν τοπικά στελέχη, αφού ενδεχομένως να λειτουργήσει σε ακριβώς αντίθεση κατεύθυνση, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ενότητα, παραμονές κυριολεκτικά της εκλογικής αναμέτρησης.
Χθες τόσο ο κ. Μήτρου, όσο και από το περιβάλλον του κ. Σπηλιόπουλου, σε όλους τους τόνους υπογραμμιζόταν μεν η διάθεση συνέχισης της διαβούλευσης μεταξύ των δύο πλευρών, την ίδια στιγμή όμως συνεχίζουν τις επαφές και τις συζητήσεις για τη συγκρότηση ψηφοδελτίου.
Ο πρώην δήμαρχος κ. Κυριάκος Μήτρου, μιλώντας στην ΕΡΑ Βόλου, παρότι δήλωσε πως δεν αρνείται τις συζητήσεις, άφησε σαφώς να εννοηθεί πως θα επιμείνει στην υποψηφιότητά του, δεδομένου ότι ο ίδιος -όπως τόνισε- εκπροσωπεί μια αυτοδιοικητική παράταξη και η απόφαση καθόδου στις εκλογές είναι ειλημμένη εδώ και καιρό.

«Στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα» επεσήμαναν από την πλευρά τους στελέχη που βρίσκονται κοντά στον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Μαγνησίας Γιώργο Σπηλιόπουλο, που φέρεται να είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένος μετά τη συνάντηση που έγινε, ενώ δεν εμφανίζεται αντίθετος να συνεχιστούν οι επαφές και οι συναντήσεις τους με στόχο να υπάρξει μία υποψηφιότητα που θα έχει τη στήριξη της Νέας Δημοκρατίας και θα έχει νικηφόρα πορεία στο Δήμο Βόλου.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου