ΤΟΠΙΚΑ

Σύγχρονοι ποδηλατόδρομοι μήκους 10.140 μέτρων στον Βόλο

σύγχρονοι-ποδηλατόδρομοι-μήκους-10-140-μέ-434267

Σύγχρονο δίκτυο ποδηλατοδρόμων αποκτά ο Βόλος. Πρόκειται για δίκτυο συνολικού μήκους 10.140 μέτρων, που θα ενώνει τον Βόλο με τη Ν. Ιωνία διερχόμενο από 18 νέα οδικά τμήματα και θα κατασκευαστεί σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές: στην πλειοψηφία των περιπτώσεων οι αποκλειστικές λωρίδες κίνησης του ποδηλάτου θα χαραχθούν επί του οδοστρώματος, θα έχουν πλάτος τουλάχιστον 1,5 μέτρο και θα ακολουθούν παράλληλη φορά με την κίνηση των υπολοίπων οχημάτων. Οι ποδηλατόδρομοι θα χρωματιστούν με ειδικά υλικά και θα τοποθετηθεί οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Ηδη η μελέτη για την κατασκευή του νέου σύγχρονου δικτύου ποδηλατοδρόμων εγκρίθηκε από την Επιτροπή Βιώσιμης Κινητικότητας και την ερχόμενη Δευτέρα εισάγεται προς έγκριση διαδοχικά στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Το δίκτυο που θα κατασκευαστεί εκτιμάται ότι θα καλύψει τις καθημερινές μετακινήσεις πολιτών προς την εργασία τους, το σχολείο, την αγορά, ενώ θα συνδέσει πολιτιστικούς χώρους και εκτιμάται ότι θα ενισχύσει τον ποδηλατικό τουρισμό. Στόχος είναι να αναβαθμιστεί το περιβάλλον και να περιοριστεί η χρήση του αυτοκινήτου.

Θα περιλαμβάνει ολοκληρωμένη παραλιακή διαδρομή από το Πεδίο του Άρεως μέχρι και την ακτή του Αναύρου, θα διέρχεται μέσω της οδού Ρήγα Φεραίου και θα συνδέει το κέντρο της πόλης (Δημαρχείο, Σπίρερ, ΙΚΑ, Εφορεία, ΟΣΕ) με τη Ν. Ιωνία και τις αθλητικές εγκαταστάσεις του Πανθεσσαλικού Σταδίου, μέσω των οδών Παπαδιαμάντη, Φιλαδελφείας, Μαιάνδρου, Ικάρων, Πάρκου Ν. Ιωνίας και Δοξοπούλου, και η επιστροφή θα γίνεται μέσω των οδών Εθν. Αγώνων, Βενιζέλου, Ζάχου και Μικρασιατών.

Συνολικά το δίκτυο των ποδηλατοδρόμων θα διέρχεται από τα εξής 19 οδικά δίκτυα:

-Ρήγα Φεραίου από Φ. Ιωάννου έως Κασσαβέτη και από Κασσαβέτη έως Ιωλκού

-Μαγνήτων από Μεταμορφώσεως έως Κίτσου Μακρή

-Κασσαβέτη από Ρήγα Φεραίου έως Δημητριάδος και από Μαγνήτων έως Ρήγα Φεραίου

-Σταθά από Δημητριάδος έως Μαγνήτων

-Κ. Μακρή από Μαγνήτων έως Ρήγα Φεραίου

-Μεταμορφώσεως από 28ης Οκτωβρίου έως Ρήγα Φεραίου και από Ρ. Φεραίου έως Μαγνήτων

-Βασσάνη από Ρήγα Φεραίου έως Παπαδιαμάντη

-Μικρασιατών από Ζάχου έως Βασσάνη

-Παπαδιαμάντη από Λαμπράκη έως Ζάχου

-Ζάχου από Παπαδιαμάντη έως 2ας Νοεμβρίου

-Φιλαδελφείας από Καραμπατζάκη έως Μαιάνδρου

-Μαιάνδρου από Φιλαδελφείας έως Ικάρων

-Ικάρων από Μαιάνδρου έως Εθνικών Αγώνων

-Πάρκο Ν. Ιωνίας από Πολυτεχνείου έως Δοξοπούλου

-Εθνικών Αγώνων από Ικάρων έως Βενιζέλου

-Βενιζέλου από Εθνικών Αγώνων έως Καραμπατζάκη

-Χείρωνος από Ρήγα Φεραίου έως Μαγνήτων

-Μαγνήτων δυτικό τμήμα από Χείρωνος έως Ζάχου, και

-Ενοποίηση της παραλιακής διαδρομής από το Λιμεναρχείο έως το πάρκο Αναύρου.

Σημειώνεται ότι ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στις 488.600 ευρώ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου