ΤΟΠΙΚΑ

42 εκπαιδευτικοί πέρασαν από σεμινάριο διαχείρισης άγχους

42-εκπαιδευτικοί-πέρασαν-από-σεμινάριο-445352

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το σεμινάριο σε εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας με θέμα: «Διαχείριση του άγχους ενόψει πανελλαδικών εξετάσεων», το οποίο διεξήχθη το πρώτο τετράμηνο του 2017.

Το σεμινάριο αποτέλεσε συνεργασία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας δια της υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων Κυριακής Δανιηλίδου και του υπεύθυνου Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων, Αντώνη Πλαγερά, με το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Βόλου και συγκεκριμένα με εκπαιδευτές εξειδικευμένους ψυχολόγους, τους: κ. Καμπούρη, κ. Μωραΐτου, κ. Ακάσογλου, κ. Σπηλιωτόπουλο, κ. Καρκαλή και κ. Ζαχαρού.

Οι εκπαιδευτικοί που αιτήθηκαν για να λάβουν μέρος, ξεπέρασαν κατά πολύ τον αριθμό που το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Βόλου μπορούσε να ικανοποιήσει, γι’ αυτό αποφασίστηκε σε πρώτη φάση να συμμετέχουν στο σεμινάριο 42 εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στα λύκεια και στα ΕΠΑΛ πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.

Η υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Κυριακή Δανιηλίδου, επεσήμανε ότι «στην ελληνική κοινωνία τα παιδιά μεγαλώνουν με την αντίληψη πως πρέπει κανείς να εισέλθει οπωσδήποτε σε κάποια πανεπιστημιακή σχολή, έτσι ώστε να αποκτήσει με την αποφοίτησή του ένα καταξιωμένο επάγγελμα (π.χ. γιατρός, καθηγητής, δικηγόρος), για να θεωρείται επιτυχημένος άνθρωπος, ώστε να εξασφαλίσει το μέλλον του. Αυτό το πλαίσιο είναι ιδιαίτερα αγχωτικό. Οι εκπαιδευτικοί περνούν αρκετές ώρες με τους μαθητές τους και ο ρόλος τους είναι πρωτίστως καθοδηγητικός. Γνωρίζουν πως δεν πρέπει να πυροδοτούν το άγχος των μαθητών τους, και για να απαλύνουν και να μετριάσουν τα αρνητικά συναισθήματα, πρέπει να γνωρίζουν τεχνικές αποβολής άγχους και στρατηγικές ηρεμίας».

Ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας Σ. Σαβελίδης, συμπλήρωσε ότι «τα παιδιά πρέπει να έχουν πάντα στο μυαλό τους πως οι πανελλήνιες εξετάσεις είναι μεν ένα καλό εισιτήριο και χαρίζουν σημαντικά εφόδια στον επιτυχόντα, αλλά δεν καθορίζουν σε αποκλειστικότητα τη ζωή, το μέλλον και την επαγγελματική εξέλιξή τους. Προκειμένου να αποκτήσει ο εκπαιδευτικός μια όσο το δυνατό ακριβέστερη εικόνα για τις γνώσεις που έχει ο μαθητής, θα πρέπει να προσπαθήσει να ελαχιστοποιήσει τις επιπτώσεις του άγχους εξετάσεων, να βοηθήσει τους μαθητές να εξοικειωθούν με τη μορφή της αξιολόγησης και το σύστημα βαθμολόγησης, εστιάζοντας συγχρόνως στη συνολική εικόνα και προσωπικότητα του μαθητή».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου