ΤΟΠΙΚΑ

«Αγρα πελατείας» για τους παιδικούς σταθμούς

αγρα-πελατείας-για-τους-παιδικούς-σ-466130

Για «άγρα πελατείας» και εμπαιγμό των εργαζομένων καταγγέλλει η ΔΑΣ ΟΤΑ την πλειοψηφία του Συλλόγου Εργαζομένων στους ΟΤΑ Μαγνησίας, με αφορμή το ζήτημα που έχει προκύψει με τη δίχρονη υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση και τον κίνδυνο… λουκέτου στους παιδικούς σταθμούς.

Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή της η ΔΑΣ ΟΤΑ, «τον ρόλο της “άγρας πελατείας” και εμπαιγμού των εργαζομένων σε επίπεδο Μαγνησίας εκτός από την πεντάδα της προέδρου του συλλόγου μας, έρχεται να συμπληρώσει και η “χρυσή εφεδρεία” από τον πάγκο του “αριστερού” (;), ΣΥΡΙΖΑ-ΛΑΕ, “ανεξάρτητου” (;) εκπροσώπου του ΜΕΤΑ, Διονύση Μπάλλα, που κάνοντας τον “πελαργό” της πλειοψηφίας, υπεραμύνθηκε της στάσης της ΠΟΕ- ΟΤΑ στη συνάντηση στο Μεταξουργείο, των εργαζομένων στους παιδικούς σταθμούς, κάνοντας γαργάρα την απόφαση για κινητοποίηση με στάση εργασίας για την ερχόμενη Δευτέρα.

Η προδοτική στάση της πλειοψηφίας του συλλόγου μας δεν θα πρέπει να εκπλήσσει κανένα εργαζόμενο, αν θυμηθεί, ότι στην εφαρμογή του Καλλικράτη, επί προηγούμενης δημοτικής αρχής, Στάχτου, Μαγιάκος, Τζουρβατζής και Μπάλλας συντάχθηκαν στο πλευρό Σκοτινιώτη, τόσο στην “αξιολόγηση” δομών και εργαζομένων του Δήμου Βόλου, όσο και στο να μη γίνουν οι Παιδικοί Σταθμοί Διεύθυνση του Δήμου Βόλου αλλά να ενταχθούν στο ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ.

Το χρόνιο αίτημα της υποχρεωτικότητας της 2χρονης προσχολικής αγωγής δημόσιας και δωρεάν, ενταγμένης στην ανάγκη του ενιαίου 12χρονου σχολείου, δεν έρχεται σε αντιπαράθεση με την ανάγκη της πάλης για πλήρη και ολοκληρωμένη ανάπτυξη των δημόσιων δωρεάν δομών αγωγής και φροντίδας βρεφών και νηπίων με αποκλειστική ευθύνη και χρηματοδότηση του κράτους».

Η ΔΑΣ ΟΤΑ καλεί τους εργαζόμενους να πάρουν μέρος στην απεργία της Τετάρτης 17 Μαΐου και στη συγκέντρωση στις 10 το πρωί, στην πλατεία Πανεπιστημίου και διεκδικεί δωρεάν παιδικούς σταθμούς, μονιμοποίηση του προσωπικού τους, έλεγχο καταλληλότητας των υποδομών, προτεραιότητα στις οικογένειες ευπαθών ομάδων πληθυσμού.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου