ΤΟΠΙΚΑ

Ελάχιστες μεταθέσεις καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Μαγνησίας

ελάχιστες-μεταθέσεις-καταγγέλλει-η-ε-467494

Τις ελάχιστες μεταθέσεις καθηγητών που έγιναν στη Μαγνησία και τη συνέχιση του απαράδεκτου τρόπου καθορισμού των αποσπάσεων στον νομό, καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Μαγνησίας.

Όπως είναι γνωστό, μόλις 9 μεταθέσεις εγκρίθηκαν στον νομό από το σύνολο των 213 στη χώρα, ενώ είχαν κατατεθεί συνολικά 6.874 αιτήσεις.

Σύμφωνα με την ΕΛΜΕ, «υπάρχει παντελής έλλειψη μεταθέσεων στην Ειδική Αγωγή στη Μαγνησία, παρά τις πολλές δεκάδες κενών και τις σχετικές αιτήσεις. Αντίθετα από τη μονίμως ελλειμματική Β’ Μαγνησίας (Αλόννησος) μετατέθηκε εκπαιδευτικός σε θέση Ειδικής Αγωγής άλλης περιοχής. Φαίνεται επίσης να λειτουργούν με διαφορετικά κριτήρια στη δευτεροβάθμια και πρωτοβάθμια. Φέτος από 14 συνολικά μεταθέσεις γυμναστών στην πρωτοβάθμια όλης της χώρας, μετατέθηκαν στην Α’ Μαγνησίας 6! Την προηγούμενη χρονιά από τις 27 συνολικά μεταθέσεις, μετατέθηκαν 12 στη Μαγνησία εκ των οποίων οι 9 στην Α’ περιοχή! Είναι δύσκολο να πιστέψει κάποιος ότι μόνο στη πρωτοβάθμια της Μαγνησίας υπάρχουν κενά και όχι σε άλλες περιοχές, για δύο συνεχόμενες χρονιές».

Με την ίδια ανακοίνωσή της, η ΕΛΜΕ Μαγνησίας ζητά μαζικές αποσπάσεις για όλα τα λειτουργικά κενά, επισημαίνει ωστόσο ότι η νομοθεσία των αποσπάσεων συνεχίζει να συντηρεί ένα χρόνιο πρόβλημα. «Ειδικά στη Μαγνησία οι αποσπάσεις σε ΠΥΣΔΕ Μαγνησίας και όχι ξεχωριστά σε Α’ Μαγνησίας (χερσαία) και Β’ (νησιωτική) δημιουργεί τεράστια προβλήματα σε εκπαιδευτικούς και στη λειτουργία των σχολείων όλου του νομού. Φαίνεται ότι στο υπουργείο δεν έχουν συναίσθηση τι σημαίνει να παίρνεις απόσπαση για σοβαρούς λόγους και αντί για την περιοχή που θέλησες να βρίσκεσαι αρκετά ναυτικά μίλια μακριά. Ελπίζαμε όμως να είχαν συναίσθηση τι σημαίνει ότι επί εβδομάδες στο ΠΥΣΔΕ συζητούνται ενστάσεις και ενστάσεις επί ενστάσεων, να εμπλέκονται κάθε είδους άδειες, δικαστικές αποφάσεις κλπ και τελικά ανακλήσεις αποσπάσεων, που με τη σειρά τους επηρεάζουν τη σειρά τοποθέτησης σε όλο τον νομό-ΠΥΣΔΕ, έτσι ώστε τα σχολεία δυσκολεύονται να λειτουργήσουν. Απαιτούμε από το υπουργείο να προχωρήσει άμεσα σε νομοθετική ρύθμιση, έτσι ώστε οι περιοχές απόσπασης να ταυτίζονται με τις περιοχές μετάθεσης, τουλάχιστον για τις περιοχές που το ίδιο ΠΥΣΔΕ καλύπτει 2 περιοχές μετάθεσης, χερσαία και νησιωτική», αναφέρει η ΕΛΜΕ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου