ΤΟΠΙΚΑ

Ιστορικό χαμηλό στις μεταθέσεις εκπαιδευτικών

ιστορικό-χαμηλό-στις-μεταθέσεις-εκπα-477361

Αλλοίωση του πραγματικού αριθμού των οργανικών κενών στα σχολεία και πολιτική συρρίκνωσης του δημοσίου σχολείου καταγγέλλει με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, με αφορμή τις μεταθέσεις που ανακοινώθηκαν την προηγούμενη Πέμπτη.

«Τα δυο τελευταία χρόνια οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Π.Ε. βρίσκονται στα χαμηλότερα ποσοστά των τελευταίων πενήντα χρόνων», αναφέρει ο Σύλλογος σε ανακοίνωσή του και τονίζει: «Είναι ολοφάνερο ότι με τον αυθαίρετο τρόπο υπολογισμού των οργανικών κενών εξαφανίστηκαν χιλιάδες οργανικά κενά, με αποτέλεσμα χιλιάδες αιτήσεις συναδέλφων να μην ικανοποιηθούν. Από τις 4.844 αιτήσεις γενικής αγωγής ικανοποιήθηκαν 528, ποσοστό 10,9% κι αυτό γιατί υιοθετήθηκε η εκτίμηση των Περιφερειακών Διευθυντών (των 3.500 ευρώ μεικτών αποδοχών τον μήνα) για 1.675 κενά (οι διευθυντές Εκπαίδευσης έδιναν 3.084 κενά δασκάλων – και αυτά πολύ πιο κάτω από τον πραγματικό αριθμό). Άμεσο αποτέλεσμα είναι χιλιάδες οικογένειες συναδέλφων να διαλύονται, αφού δεν υπάρχει καμιά προοπτική συνυπηρέτησης, ενώ συνεχίζεται η οικονομική εξουθένωση όσων ζουν μακριά από τον τόπο τους.

Τίποτα από τα παραπάνω δεν αποτελεί κεραυνό εν αιθρία. Η Δ.Ο.Ε. κατήγγειλε από την πρώτη στιγμή τις Υπουργικές Αποφάσεις του “νέου, ενιαίου σχολείου” της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, με το οποίο σαρώθηκαν οι οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών, αφού διαλύθηκαν τα ολοήμερα σχολεία, και ζητάει με κάθε τρόπο την ανάκλησή τους.

Η ανάγκη χιλιάδων προσλήψεων για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες της εκπαίδευσης, κεντρικό και κυρίαρχο αίτημα της Δ.Ο.Ε., βρίσκεται αντιμέτωπη με την πολιτική απόφαση της κυβέρνησης για ακόμα μεγαλύτερη μείωση των εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση, υπολειτουργία των σχολείων και ελαστικές σχέσεις εργασίας. Οι μηδενικοί διορισμοί, τα τεχνητά “πλεονάσματα” εκπαιδευτικών και η σύνδεση της αξιολόγησης με την πραγματοποίηση των όποιων διορισμών, συνθέτουν το σκηνικό της εκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης.

Είναι βέβαιο ότι το επόμενο βήμα θα αποτελέσουν οι συμπτύξεις τμημάτων με βάση την αντιπαιδαγωγική απόφαση για την κατανομή των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα τμήματα, η αύξηση του ωραρίου, ο τραγικός περιορισμός κάθε υποστηρικτικής δομής και η ελαχιστοποίηση του αριθμού των προσλήψεων αναπληρωτών».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου