ΤΟΠΙΚΑ

Χρησιμοποιούν λιγότερο το αυτοκίνητο οι κάτοικοι του κέντρου του Βόλου

χρησιμοποιούν-λιγότερο-το-αυτοκίνητ-514734

Μειωμένη είναι η κατανάλωση βενζίνης σε πρατήρια υγρών καυσίμων που βρίσκονται σε κεντρικά σημεία της πόλης τα τελευταία χρόνια, γεγονός που αποδίδεται στην τάση πολλών κατοίκων του κέντρου να χρησιμοποιούν λιγότερο το αυτοκίνητο στις μετακινήσεις τους για λόγους οικονομίας. Πολλοί μεταβαίνουν περπατώντας ή με ποδήλατο σε κοντινές αποστάσεις, ενώ δεν παραλείπουν να χρησιμοποιήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς όταν πρόκειται για πιο μακρινές διαδρομές.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

«Τα πρατήρια που βρίσκονται στο κέντρο υποφέρουν, διότι κανείς δεν χρησιμοποιεί πλέον το αυτοκίνητό του», όπως αναφέρει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ η Βάσω Κοντοχρήστου, Γ .Γ. στο ΔΣ της Ένωσης Βενζινοπωλών Μαγνησίας.

Το συγκεκριμένο φαινόμενο γίνεται εντονότερο την τελευταία πενταετία, λόγω των περιορισμένων οικονομικών δεδομένων των καταναλωτών, οι οποίοι διατυπώνουν σε καθημερινή βάση τις αγωνίες τους στους πρατηριούχους. Τα χρήματα που διαθέτουν για την αγορά υγρών καυσίμων είναι μειωμένα, 10 περίπου ευρώ, σε αντίθεση με τους επισκέπτες της Μαγνησίας, οι οποίοι γεμίζουν το ρεζερβουάρ, προκειμένου να εκδράμουν στα πέριξ.

Η περίοδος κατά την οποία παρατηρείται μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στη Μαγνησία, μεταφράζεται σε αύξηση τζίρου για τους πρατηριούχους, οι οποίοι βιώνουν αντίστοιχες δυσκολίες με τους υπόλοιπους κλάδους των ελεύθερων επαγγελματιών.

«Όταν υπάρχουν τριήμερα και αργίες, είναι φυσικό να έρχονται εκδρομείς από άλλες πόλεις, οπότε υπάρχει σχετική κινητικότητα», όπως υπογραμμίζει η κ. Κοντοχρήστου, σκιαγραφώντας την εικόνα της συγκεκριμένης περιόδου.

Η μειωμένη κίνηση στα πρατήρια υγρών καυσίμων είναι πλέον δεδομένη σε καθημερινή βάση, με εξαίρεση την περίοδο του πολικού ψύχους και της σφοδρής χιονόπτωσης που σημειώθηκαν στις αρχές του νέου χρόνου, οπότε και παρατηρήθηκε αύξηση στη ζήτηση πετρελαίου.

Στο μεταξύ, έχει αυξηθεί κατακόρυφα η αγορά υγρών καυσίμων με τη χρήση κάρτας, καθώς το πλαστικό χρήμα κερδίζει διαρκώς έδαφος, με δεκάδες καταναλωτές να το υιοθετούν στην καθημερινότητά τους, προκειμένου να εξασφαλίσουν το αντίστοιχο αφορολόγητο ποσό.

Η γενική εικόνα, πάντως, δεν ανταποκρίνεται στα δεδομένα που ίσχυαν πριν από την κρίση, ενώ όπως υπογραμμίζει η κ. Κοντοχρήστου, οι ειδικοί φόροι που έχουν επιβληθεί, έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση της ζήτησης των υγρών καυσίμων.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου