ΤΟΠΙΚΑ

Στο +56% τα έσοδα του ΟΛΒ από το 2014

στο-56-τα-έσοδα-του-ολβ-από-το-2014-588842

Αύξηση ύψους 56% στα έσοδα και τα κέρδη σε σχέση με το 2014, και μείωση των δαπανών κατά 20% πέτυχε το 2016 ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου, ο οποίος με την έναρξη της νέας χρονιάς βρέθηκε στην κορυφή των περιφερειακών λιμανιών και συνεχίζει να στοχεύει με θετικό πρόσημο και για το 2017.

Στην εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του οργανισμού, η οποία πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο στο κέντρο Κ. Χ. 1948 παρουσία πλήθους κόσμου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΒ, Θρασύβουλος Σταυριδόπουλος παρουσίασε το έργο του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, τονίζοντας τη συμβολή του συνόλου των εργαζομένων της ΟΛΒ Α. Ε και του συνόλου των μελών του Δ. Σ για όσα επιτεύχθηκαν το περασμένο έτος και ευχαριστώντας όλους εκείνους που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με το λιμάνι για τη συνεργασία τους με τη διοίκηση του οργανισμού.

Ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου επιθυμεί να λειτουργεί με βάση τις συνέργειες, και γι αυτό στοχεύει να προχωρήσει με πνεύμα εποικοδομητικής συνεργασίας σε κάθε επίπεδο με τους ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς. «Είναι σαφές ότι στη δύσκολη αυτή εποχή, επισήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Σταυριδόπουλος, θετικά αποτελέσματα μπορούν να υπάρξουν μόνο όταν υπάρχει πνεύμα ομαδικό και διάθεση ειλικρινούς συνεργασίας.

Ο απολογισμός έργου

Παρουσιάζοντας τα πεπραγμένα του 2016 ο κ. Σταυριδόπουλος αναφέρθηκε στην ολοκλήρωση του συνόλου του έργου για τη λειτουργία του Διεθνούς Κώδικα Ασφάλειας Λιμένων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων ISPS, της ασφαλτόστρωσης και διαγράμμισης χώρων στον εμπορικό λιμένα, προϋπολογισμού 228.000 ευρώ, της επισκευής και επαναλειτουργίας μετά από αρκετά χρόνια του γερανού 7, προϋπολογισμού 70.000 ευρώ και της αναβάθμισης δύο μηχανικών αρπαγών για την ασφαλέστερη φορτοεκφρότωση εμπορευματοκιβωτίων κόστους 10.000 ευρώ.

Στα έργα του ΟΛΒ περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων η κατασκευή τριών κιβωτίων παροχής ηλεκτρικής ενέργειας (pillars) για εξυπηρέτηση μεγάλων θαλαμηγών σκαφών, κόστους 23.000 ευρώ, η συνεργασία με το Δήμο Αλμυρού για την εγκατάσταση δύο κιβωτίων παροχής ηλεκτρικής ενέργειας (pillars), που χορηγήθηκαν από τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου, τα οποία τοποθετήθηκαν στην προβλήτα της Αμαλιάπολης, η εξυπηρέτηση ποικίλλων αναγκών, με την προμήθεια ενός καλαθοφόρου οχήματος, κόστους περίπου 20.000 ευρώ, η διαμόρφωση της πύλης στην προβλήτα Πευκακίων και η αντικατάσταση των παλαιών τύπου λαμπτήρων στο «κορδόνι» για εξοικονόμηση ενέργειας.

Ειδικά για το πάρκο του Αγίου Κωνσταντίνου ο πρόεδρος του ΟΛΒ έκανε αναφορά στο πράσινο και τη συντήρηση του πάρκου, με κόστος ετήσιας υπηρεσίας περίπου 20.000 ευρώ, καθώς και στην υπηρεσία φύλαξης του χώρου, κόστους περίπου 19.000 ευρώ.

«Στον ίδιο χώρο όμως, ήδη τελειώνει και το έργο αντικατάστασης των φθαρμένων παιδικών παιχνιδιών με καινούργια κατάλληλα πιστοποιημένα. Στο σημείο αυτό, δε θα παραλείψω να τονίσω τη χορηγία του Ροταριανού Ομίλου Βόλου, που μας δώρισε τα παιχνίδια και ο οργανισμός ανέλαβε το κατασκευαστικό κομμάτι, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 18.000-20.000 ευρώ. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα το Ροταριανό Όμιλο για τη συμβολή του στην αναβάθμιση και φροντίδα του χώρου του πάρκου του Αγίου Κωνσταντίνου, ενός χώρου ανοιχτού στους δημότες που υπήρχε και υπάρχει για τους δημότες» συμπλήρωσε.

Εκτός των άλλων, δύο έργα, ένα για την επείγουσα και άμεση αποκατάσταση της υποσκαφής σε τμήμα του παραλιακού μετώπου, κόστους 8.000 ευρώ και ένα για την ανάθεση και σύνταξη αρχιτεκτονικής μελέτης για να δημιουργηθεί μια πρότυπη κατασκευή ήπιας στέγασης στους χώρους των παραλιακών τραπεζοκαθισμάτων πραγματοποίησε ο ΟΛΒ στην Αγριά.

Ειδικά για το δεύτερο, ο κ. Σταυριδόπουλος τόνισε ότι «η μελέτη, που έχει ως στόχο τη βελτίωση της εικόνας της παραλίας της Αγριάς, έχει ήδη εγκριθεί από το Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής και έτσι ο οργανισμός έχει συμβάλλει ουσιαστικά στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής».

Να επισημανθεί ότι στην εκδήλωση αναγνώστηκε ο χαιρετισμός του υπουργού Ναυτιλίας, Παναγιώτη Κουρουμπλή, ο οποίος τόνισε ότι «το λιμάνι του Βόλου, με τη σημαντική γεωγραφική του θέση, έχει δυνατότητες να εξελιχθεί ακόμη περισσότερο και να αποτελέσει διεθνή κόμβο εμπορευματικής, επιβατικής και τουριστικής διακίνησης, συμβάλλοντας πολλαπλά στην ανάπτυξη της Μαγνησίας και της Θεσσαλίας γενικότερα».

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου