ΤΟΠΙΚΑ

Στα όριά του το κτίριο του ΠΕΔΥ στο Βόλο

στα-όριά-του-το-κτίριο-του-πεδυ-στο-βόλο-626139

Διπλή κλειδωνιά στους χώρους υγιεινής που προορίζονται για το κοινό, στα ιατρεία του ΠΕΔΥ στο Βόλο, έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στους ασφαλισμένους. Τις τελευταίες μέρες, έχουν γίνει απίστευτα επεισόδια μέσα στο κτίριο του πρώην ΙΚΑ, από ασφαλισμένους που έχοντας ζητήσει να χρησιμοποιήσουν τους χώρους υγιεινής των ιατρείων, τους διαμηνύθηκε ότι θα πρέπει να πάνε στις διοικητικές υπηρεσίες του ΙΚΑ για να εξυπηρετηθούν επειδή… οι χώροι WC για το κοινό δε λειτουργούν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εδώ και καιρό έχουν διαπιστωθεί βλάβες που όμως δεν έχουν αποκατασταθεί ελλείψει κονδυλίων. Πόροι για τη συντήρηση και την επιδιόρθωση ζημιών θεωρούνται «πολυτέλεια» για την 5η ΥΠΕ που είναι αρμόδια για το ΠΕΔΥ και έτσι «την πληρώνουν ασθενείς και ασφαλισμένοι».

Θα πρέπει να σημειωθεί, ότι το ΠΕΔΥ στο Βόλο, είναι μία δομή που σηκώνει ήδη πολύ μεγάλο βάρος στην πρωτοβάθμια υγεία, όχι από αυτήν που του αναλογεί, αλλά και από αυτήν που αντικειμενικά μπορεί να εξυπηρετήσει. Στο κτήριο του πρώην ΙΚΑ και ΕΟΠΥΥ στη Θρακών, χτυπά καθημερινά η καρδιά της πρωτοβάθμιας περίθαλψης και φροντίδας, για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ, αλλά και για τους ανασφάλιστους, οι οποίοι εξυπηρετούνται κανονικά, χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες, καθυστερήσεις και κωλύματα.

Η προσέλευση των ασθενών στα ιατρεία του ΠΕΔΥ, παρά τις ελλείψεις σε διάφορες ειδικότητες γιατρών έχει «χτυπήσει κόκκινο». Με δεδομένα ωστόσο τα προβλήματα και τις συνθήκες, με τις οποίες γίνεται αφενός η καθημερινή εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και αφετέρου η εκτέλεση των καθηκόντων του προσωπικού, οι διαμαρτυρίες είναι σε ημερήσια διάταξη.

Μπορεί το τελευταίο κρούσμα να είναι… οι κλειδωμένες τουαλέτες για το κοινό στα ιατρεία του ΠΕΔΥ ωστόσο παραμένει επίσης το μέγιστο πρόβλημα με τη θέρμανση, καθώς το κτίριο θυμίζει ψυγείο με αποτέλεσμα τόσο ασφαλισμένοι όσο και νοσηλευτές και γιατροί να ζεσταίνονται με αερόθερμα ή τα όποια κλιματιστικά λειτουργούν.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου